Kardeşler

3.3K 199 65
                                    

Ertesi sabah Nisan yataktan hiç uyumadan kalktı. Bıkkın bir sekilde yataktan inip mutfağa yöneldi. Bütün gece vesvese ve kuruntularla geçmişti.  Gözünü her kapattığın da Emir karşısında beliriyordu. Uzun zamandır ruhu sakindi. Ama şimdi yine için de fırtınalar kopuyor du.  Filtre kahve makinasın da sert bir kahve yapıp yudumladi.

Hislerini gomeli çok olmuştu kendini ve ruhunu güvende hissediyordu. Emir' ı görene kadar hayatındaki hersey nötrdu ama şimdi kalp Ritmi bozulmuş gibi hissediyordu. Gece  panik atak yaşamıştı. Sabahı zor etmişti.  Bu hastalık onda Fransa'ya gittiğinden beri vardı.  İlk Yıllar ilaç kullanmıştı ama Son yıllar panik atakla baş etmeyi öğrenmişti. Son bir yıldır hiç atak gelmemişti. Taki Emir' ı görene kadar bütün gece çaresizce sabahın olmasını beklemisti.

Nisan duşa girip rahatladiktan sonra üzerini giyinmişti. Çantasını Laptopunu falan toparlayıp çıktı.

Otele geldiğin de içeriden sesler geliyordu bile Emir şantiye de işçileri erken gelip işe başlatmıştı.

İçeriye girdiğin de Emir ona dönüp baktı. Nisan hiç Emir' e selam bile vermeden üst kata çıkmak için asansörün düğmesine basmıştı.

Nisan asansorun gelmesini beklerken Emir onun hemen ensesin de belirmişti. Şantiyede sesten Nisan onun geldiğini farketmemisti bile. Nefesi ensesine degdigin de anlamıştı.

"Beni görmezden mi geliyorsun?"

Asansörün kapısı açılmıştı Nisan hemen asansöre yürüyüp yirminci kata bastı.  Emir asansör tam kapanacakken eliyle durdurup asansöre binmişti.

"Emir oyun oynamayı bırak.  Burada is icin bulunuyoruz."

"Nisan bende zaten iş icin seninle yukarıya geliyorum. Suit Odalara yaptığın cizimleri beğenmedim. Daha vintage olması lazım sonuçta burası tarihi bir otel."

"Begenmediysen sen ciz. "

"Yanimdaki bir kaç iç mimara söyledim Yeniden cizecekler tabi sadece Suit odaları.  "

Nisan sinirlenmişti. "Emir eğer beni sinirlendirmek için yapıyorsan basariyorsun! Dün hiç bir şey söylemedin şimdi geçmiş karşıma tekrar cizdiriyorum diyorsun hemde bana haber vermeden. "

"Çok abartmiyormusun? Sonuçta ikimiz ortak çalışıyoruz.  Bence benim gibi bir mimarla çalışabildigin  için memnun olmalısın. "

Nisan hiç cevap vermeden aşağı inmişti. Gidip Suit odalardan birine girdi Emir ise onu takip etmişti. 

"Uclu klasik koltuga oturup, Laptopunu çıkarıp çizim lerini açtı. Emir' de onun yanına oturmuştu.  "Seyfi bey' in istediği gibi antikalara hiç dokunmayacagiz. Bu tavan ve bu avizeler bence tam bu otelin ruhunu yansıtıyor. İstersen duvar boyalarını değiştirelim ama ben cizdiklerime güveniyorum. Emir daha iyisini yapamazsiniz. "

Emir sessizce ona dönüp bir şeyler anlatan Nisan' in her karesini ezberlermis gibi dinliyordu.

"Kendine çok güveniyorsun Nisan, şunu unutma her zaman daha iyisi vardır.  Nisan sertce laptopu kapatmıştı.  "Peki o zaman. Bu şartlarda anlasamayacagimiz belli. Ben cekiliyorum. Zaten bir mimar lâ daha anlaştıklarını bilsem baştan bu sözleşmeyi imzalamazdim. "

Nisan, yerinden kalkmıştı. Emir de kalkıp çekip gitmeye çalışan Nisan' in bileğinden tutmuştu. 

"Nasıl sakin olayım. Dün beğendiğin şeyi bugün olmaz diyosun. Benim inadıma yaptığın çok belli. Bu sekilde seninle çalısamam Emir.  Hem tekrar çizim yapılması vakit kaybı.  Seyfi bey de dün beğenmişti. Ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum.  "

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin