Tekrar tekrar tanıştık seninle..

1.3K 100 4
                                    

Emir!

Emir ' in yattığı kanepeye bakmıştım boştu. Salondaki banyoya baktım. Orası da bomboş duruyordu. Mutfağa baktım. Burada da yoktu. Gidip kanepeye oturdum. Kabul etmeliydim artık gitmişti. Bir süre orada oturup öylece kalakalmıştım.

Ne bekliyordun Nisan. Kalıp sana kahvaltı hazırlamasını falan mı ?

Üzerimi giyinmek için odama gitmiştim. Sade bir bluz ve bol paça bir kumaş pantolon giyip saçlarımı topladım.

Otelin şantiyesine gitmiştim... Telefondan yanımda çalışan üç iç mimar vardı. Onlarla telefonda diğer şantiyeler hakkında konuşmuştuk. Acil bitmesi gereken işler vardı.

Gün boyu üç santiyeyi gezmiş bir toplantı yapmıştım. Bitik bir haldeydim. Arabama binmiş eve doğru giderken Şennur aramıştı.

Hemen telefonu açtım. Şennur üniversite de biriyle tanışmış evlenmiş bir çocuğu bile olmuştu.

Telefondan gelen heyecanlı sese eşlik etmeye çalıştım. Şennur ona yemeğe gitmem için ısrar ediyordu. Benim için ne yemekler yaptığını sıralayıp duruyordu.

Eda ne yapıyor diye sordum. Eda, Sennur' un küçük kızıydı. Daha bir buçuk yaşındaydı. Ve bana teyde deyip duruyordu. Onu özlediğimi hissettim ve Şennur' a evde üzerimi değişip geleceğimi söyledim.

Eve ugrayip Eda ya daha önce aldığım evde biriken hediyelerini götürmek istiyordum. Bebekler her zaman masum ve huzur vericiydi.

Bir anda aklıma Lütfiye gelmişti. Ayın ikisi olmuştu. Her ayın birin de ona yolladığım 6 bin TL yi dün yollamayı unutmuştum. Arabayı otoparka çeker çekmez telefonumu çıkarmıştım. Muhasebecimi aile işlerime karistirmdigim için bu işleri her ay kendim hallediyordum. Lütfiye ye parayı attıktan sonra babamın hesabına da 10 bin lira attım. En sonda Hamdiye 3 bin lira atmıştım. Hamdi iki yıldır hapisteydi. Dolandırıcılıktan 3 yıl hapis cezası vardi. Çıkmasına bir yıl daha olduğunu hatirlayip derin bir nefes almistim.

Eve gidip üzerimi degistikten sonra Eda'ya aldığım hediye posetleriyle evden çıktim. Tam arabaya bindigim sirada mesaj gelmişti.

'Arkadaşın daha iyidir umarım ?'

Mesaj Fazil'dandi.

'Evet daha iyi dün için kusura bakma. Aramişsın ama sana dönemedim. Pek müsait sayilmazdim. "

'Arkadasin senin için çok değerli biri anlaşılan. '

'Su arkadaş olayıni kapatırsak sevinirim. '

'Peki.. O zaman istersen yarım kalan yemeğimizi bu gece tamamlamaya ne dersin?'

"Çocukluk arkadaşıma sözüm var. Bu akşam onlara gideceğim. Yarın çiftlikte görüşürüz. '

'Yarin seni alırım.'

'Ben kendi arabamla geleceğim konum atarsın. '

'Peki o zaman yarın görüşürüz. '

Kendi kendime söylenerek telefonu yan koltuğa firlatmistim. Fazıl' i baasima bela etmemeliydim ama iş işten geçmişti artık. Allah' tan zararsız bir adamdı. Daha önce iş yaptigimiz için kadınlara karşı saygılı olduğunu biliyordum...

Şennur' un evine gelmiştim. Kapıyı çaldığım da Şennur açmıştı. Daha biz sarılmadan küçük Eda çığlık atarak bana koşmuştu. Hemen kucağıma alıp onu öptüm. Gerçekten bütün derdim kederim uçmuş gibiydi. Eda kucağımda olduğu halde Şennur' a satılmıştım. Ayakkabılarımı çıkarmak için Eda yi annesine zorla verdim. Boynuma sarılmış beni bırakmıyordu. Sonra hediyeler aklıma gelmişti. Hemen o poşetleri ona gösterdim. Annesinin kucağından inip ellerini ağzına kapatmış heyecanla çığlık atıyordu. Salona bir hayli sesli bir şekilde geçmiştik. Bu sırada ufak bir poşeti Eda elinde sürükleyerek salona getirmişti. O hediyelerini annesinin yardımıyla açarken bu anları zevkle izlemiştim. O kadar mutluydu ki..

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin