Emir, bir kaç yumruk attıktan sonra Berk' ı yakasından tutup ayağa kaldırdı. Sonra onu merdivenlere doğru savurmustu.
Emir,"Siktir git lan buradan!
Berk, merdivenleri bes altı adım atlayarak kaçarken Emir hala ardindan tehditler savuruyordu.
Gerçekten gerilmiştim. Bir titreme gelmişti. Emir, endiseli bir ses tonuyla,"Nisan iyimisin?" Diye sordu.
Bir şey söylemeden içeriye girmiştim. Gidip salon daki köşe koltuğa oturmuştum. Biraz sonra kendine gelen Özlem, "Hocam içeriye gelin isterseniz. " demesine kalmadan Emir içeriye girmişti. Direk kapı Salona baktığı için beni hemen bulup yanima gelmişti. Özlem, ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bizim yanımıza gelip oturdu.
Özlem hafif titreyen bir sesle, "Çok teşekkür ederim hocam. Gerçekten siz olmasanız olabilecekleri düşünemiyorum. "
Emir başını önemli değil gibisinden sallamisti. Bana dönüp "Nisan biraz konusabilirmiyiz?" Diye sordu. Özlem, hemen bir şeyleri anlamıştı. "Ben gidip kahve yapayım en iyisi," dedi.
O odadan çıktıktan sonra Emir, "Nisan, hemen buradan gidiyoruz."
"Ne sacmaliyorsun sen!!"
"Burada kalamazsin!"
"Buna senmi karar veriyorsun! Lütfen hemen buradan gidermisin Emir! Hem sen neden geldin buraya?"
Emir, derin bir nefes alıp rahatlamaya çalışmıştı. "Nisan, sadece konuşmak istemiştim o yüzden geldim. Tam zamanında gelmişim meğer. "
"Sen olmasan da biz o sarhoşu yollardik buradan merak etme! Sana ihtiyacım yok benim. "
"Bugün olanları öğrendim . Aslı okula gelmiş öyle mi ?"
"Ne oldu? Karina tokat attığım için hesap sormaya mi geldin yoksa."
"Nisan, Aslı benim seni sevdiğimi biliyordu. Yine de evlenmek için ısrar etti. Her şeyi kabul etti."
"Neyi kabul etti. "
"Bu evlilik hiç gerçeğe dönüşmedi Nisan! Ben çok mutsuzdum sadece ailemi mutlu etmek istemiştim . Onlar mutlu olduğun da bende mutlu olurum sanmıştım... Olmadı... Biz Aslı ile aynı evde bile kalmadık ."
"Benimle de kağıt üzerin de evliydin Emir."
"Nisan ben seninle evlenmeden once de sen benim hep burada gizli tuttuğumdun." Elimi tutup kalbine bastırmıştı.
Aşk bedenimi ele geçirmek üzereydi. Gözlerimi bir saniye kapatıp sonra hemen açmıştım. "Yeter artık Emir bunları inanmamı bekleme benden!" Ayağa kalkmıştım. "Simdi lütfen buradan gidermisin ? Karın seni bekliyordur. "
Emir gerilmişti. Ayağa kalkıp gözlerime baktı . "Nisan, ben sana herseye rağmen inandım. Uras' lâ çekip gittiğin halde hala sana inanmaya çalışıyorum!"
"İnanma Emir anladın mı? Ne düşünürsen düşün artık umurumda da bile değil. Bırak artık peşimden gelme. Beni merak etme. Kendi yoluna git Emir. Benim icin bittin sen. ."
Emir dokunsam aglayacakmis gibi duruyordu. Bende ondan farklı değildim . Emir yere devirdiği bakışlarını biraz sonra bana degdirmisti. "Tamam. Bundan sonra karşına çıkmayacağım, okuldan da ayrilacagim merak etme, artık beni gormeyeceksin. Benim icinde bitti. Kendine iyi bak." Elini vedalasmak için uzatmisti.
Ben ağzım yarı açık kalmış bir halde elini tutmuştum. Emir," hoşçakal, "dedi.
Sonra hiç bir şey söylemeden kapıya doğru yürüdü ve çıkıp gitmişti.
Ben tüm kanım çekilmiş gibi, buz kesmiş bir halde kendimi koltuğa bırakmıştım.
Özlem hiç vakit kaybetmeden yanıma gelmişti. "Nisan bu duyduklarım doğru mu ? Yani sen ve Emir hoca evlimiydiniz. Gerçekten ben şok. " Özlem kendi kendine konuşmayı bırakıp yüzüme baktığın da ne halde olduğumu daha yeni anlamış gibi silkinmişti. Hemen bana kollarını sarmıştı. "Nisan üzülme herşey düzelir. "
"Artık hiç bir şey düzelmeyecek. " Gözlerimde biriken yaşlar yanaklarıma hücum etmişti. .
.....
Emir binanın kapısından çıkmış arabasını park ettiği yere yönelmişti. Birinin sırtına tiktiklar gibi dokunduğunu fark edince aniden arkasını döndü. Lutfiye' yi karşısında da görünce saskinca kaslarını çatmişti.
"Emir bey, demek sizde buradaydiniz. Bende Nisan' ı görmek için gelmiştim .
"Sen burayı nerden biliyorsun ?"
"Nisan söyledi. Onunla önemli şeyler konuşmak istiyordum. Sizi gördüğüm iyi oldu, size de anlatacaklarim var."
"Ne gibi ?"
"Siz ve Nisan hakkın da. "
"Anlatın dinliyorum ."
"Size bir oyun oynandı. Siz ve Nisan ayrılsın diye herseyi yaptılar. "
Emir in çatık kaşları daha çok çatılmısti. "Nasıl yani?"
"Sizin anneniz gelip Sevim cadisi ile anlaştı. Sizin boşanmanız için bir oyun oynadılar. hizmetçi kıza da para verip Size Şahit olarak konuşturdu. Hepsi sizin ayrılmanız içindi. Sevim cadisi Nisan' a boşanma protokolünü kargo paketini alırken çaktırmadan imzalatti. Nisan sizden ayrıldığını duyunca o kadar kötü oldu ki günler ce kendine gelemedi. Uras bey gelip gidip ona destek oldu. Aralarında hiç bir şey yoktu."
"Emir ne söyleyeceğini bilmez bir halde ellerini cebine sokmuş yere bakarak düşünüyordu. Biraz sonra Lutfiye' ye dönüp," Neden daha önce bunları anlamadın?" Diye sordu.
Lutfiye,"Sevim cadisi beni kapıya atmakla tehdit etti bebeğini bir daha sana gostermem dedi bende korktum. Nisan çok iyi bir kız onun daha fazla uzulmesine dayanamadım. Şimdi gidip Nisan' ada bunlari anlatacağım. "
Lutfiye binaya girerken Emir de nasil böyle bir oyuna geldiğine inanamıyordu. Arabasına binip oradan istemsizce uzaklasmisti. Koşup Nisan' à sarılmak istiyordu ama önce gidip halletmesi gereken şeyler vardı. Annesinin yanına giderken bir yandan da telefon dan avukatlarla konuşuyordu.
Malikane ye geldiğin de bahçe de Aslı ' nin arabasını görmüştü.
"İçeri ye anahtarlariyla girdi. İçeri de annesi ve Aslı konuşuyordu.
Aydan hanim, "merak etme Aslım, ben o kıza öyle şeyler yapacağım ki bir daha Emir' in yanından bile geçemeyecek."
"Aydan teyze bu kızı okuldan attiramazmiyiz acaba? "
Emir o sırada içeriye girmişti. Emir' i karşısında da gören Aydan hanim ve Aslı ' nin adeta nutku tutulmuştu. Emir," demek yaptıklarınız yetmedi, bir de Nisan' ı okuldan attiracaksiniz öyle mi ?" Dedi. Emir' in odada patlayan sesi Aslı' yı titretmeye yetmisti. "Biz Nisan' dan bahsetmiyorduk Emir."
Aydan hanim hemen söze atılmıştı. "Oğlum nereden çıkarıyorsun bunları."
Emir daha da hiddetlenmisti. " Yeter artık anne sus! Daha fazla çocuk gibi kandiramayacaksın beni... Ben her şeyi öğrendim Nisan' lâ beni ayırmak için her şeyi yaptığını biliyorum."
"Aydan hanim Emir' in yanına gelip kolların dan tutmuştu." Emir ben her şeyi senin için yaptım. O kız sana layık değil oğlum ."
Emir annesinin kollarını tutup itmişti.."Sus artık anne. Sesini bile duymak istemiyorum ."
Emir Aslı ya dönmüştü. "Sana gelince; avukat, bugün sana gelecek boşanma protokolüne sorun çıkarmadan imzanı at! Sakın beni uğraştırma Aslı, yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."
Aslı koşup Emir in illerine sarılmıştı. "Emir lütfen beni bırakma. Ne olur o kızla olmana bile razıyım lütfen benden ayrılma."
Emir Aslı' ya tiksinerek bakmıştı. Ellerini ondan kurtarıp kapıdan çıkıp gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KARIM
Teen FictionSayın Emir Ulusoy, Nisan Soydan'ı eş olarak kabul ediyormusunuz? " Evet." Sayın Nisan Soydan, Emir Ulusoy'u eş olarak kabul ediyormusunuz. Hayıııır Kalbim deli gibi çarparken hala bu olanlara inanamıyordum. Seneler önce bu adamla evleneceksin desele...