Emir!!!!

7.2K 344 49
                                    

Düzensiz nefes alışlarimi düzenlemeye çalışıyordum fakat Emir, uzerimdeyken bu pekte mümkün degildi. Emir in üzeri çıplaktı ve saçları da ıslak, bu görü
ntü beni dağıtıyordu. İçimde oluşan gerginlik ve korku karışımı duyguyu bastiramiyordum. Derin sessizlik devam ediyordu. Emir gözlerimin içine kipirdamadan bakıyordu. Gözlerimi kaçırmak için sağ tarafıma başımı çevirmiştim. O boynumu opmustu. Sonra derin bir nefes vererek bir anda üzerimden çekildi.

"Hadi film izleyelim.  "

Ben boş gözlerle Emir'e bakarken o umursamazca kumandayı eline almış, yatakta yanima uzanmisti.

"Ama.."

"Ne izleyelim. Gerilim li bir şeyler mi izlesek?  Hem senin şu anda ki ruh haline de uygun.  "

"Gergin değilim ben. Hem neden gerilecekmisim?"

"Bilmem. "

Emir'e manalı bakışlar attıktan sonra uzandigim yerden kalkmıştım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Şuan Emir'le göz göze gelmek istemediğim için banyoya gidip duşun suyunu açmıştım. Bambu dan yapılmış sedire oturdum. Şu an bu gece yi mahvettigimin farkındaydım.

Mahvediyorsam mahvediyorum. Bana ne yaaa. Her çift yalnız kalınca romantik gece geçirecek diye bir şart vardı.  Hem benden romantik bir insan olmaz kii. Emir niye bu kadar bozuldu acaba? Benimde sorduğum soruya bak. Sonsuza kadar beni bekleyecek değil ya.. O ffffff offffffff

Aynanın karşısına geçmiştim. Saçlarımı düzeltikten sonra somurtkan yüzümü yanaklarından cekistirerek gülümser bir vaziyete getirdim. Gözlerime çekici bir bakış katmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Emir'é bu şekil bakarsam kahkahalarla gülerdi. Biraz sonra banyonun kapısı tiklanmisti.

"Nisan iyimisin? Yoksa bu gece banyoda mi yatacaksin?"

"Olabilir.. " Ne diyorum ben ya. Duşun suyunu kapatmıştım. "Geliyorum birazdan."

Kırmızı üzerime yapışan elbisemi duzelttikten sonra banyodan çıkmıştım. Emir bana bakarken şaşkın dı. Ne var der gibisinden başı mi salladım.

"Ne oldu Emir, neden öyle bakıyorsun ?

"Sen duşa girmemismiydin? su sesi geliyordu."

"Aaa evet duş almaya girmiştim ama unutmuşum.  Ben iki dakika da bi duş alıp geliyorum."

"Nisan." Emir yataktan uzanıp bileğimi yakalamıştı. "Buraya gel," beni çektiğin de yataga düşmüştüm. Beni belimden tutup tamamen yanına çekmişti. Bende onun göğsüne uzanmıştım.. 

"Nisan, ben seni seviyorum, her halin le seviyorum. Evet seni çok istiyorum. Hemde deli gibi. Ama sen benim yanımda olduktan sonra buna da katlanabilirim.

Emir saçlarımı kokluyordu. Parmak uçları ise köprücük kemigim de dolaşıyordu.

"Emir." Aniden başımı kaldırmıştım.  Emir in dudaklarına dudaklarım dokunacak kadar yakındı. "Emir ben.." Emir'in dudaklarını hafifçe  opmustum. Emir ufak bir bakışmadan sonra dudaklarımı  içercesine dudaklarının  arasına almıştı....

*******

Emir gozlerini açtığın da herseyin bir rüya olmasından korkmuştu. Sağında ki ağırlığa döndüğünde,Nisan göğsünde masumca uyuyordu. Rüya kadar olaganustuydu ama hersey gerçekti. Nisan'ı alnından hafifçe öptü.  Nisan gozlerini aralamış ela gözleri görünmüştü. Emir bir kez daha Nisan'a aşık olmuştu adeta.

"Günaydın."

"Günaydın. " Emir gülümseyerek Nisan'ın dudaklarına dudaklarını bastırdı.  "

"Nisan Seni seviyorum. "

Nisan daha önce kimseye seni seviyorum demediğı için  bir türlü ağzından bu kelime çıkmıyordu. Annesi ne babasına bile soylememisti.     Aslında Emir'é ne kadar aşık olduğunu onu  ne kadar çok sevdiğini anlatmak istese de bir türlü ağzından o sözcükleri cikaramiyordu.  Utaniyormuydu? Yoksa söyleyeceklerini  çok mu düşünüyordu acaba? Düşündükçe heycanlanip ağzından kelime bile cikaramiyordu. Gerçi Emir'e sevdiğini söylemese bile, Emir'in bunu artık gerçekten hissettiğine emindi. Emir'le gerçektiler artık. Nisan kendisini sanki yeni balayına çıkmış gibi hissediyordu. Emir çok mutluydu Nisan ise dünyadan ayrı bir gezegen de gibiydi. Nisan sonsuza kadar Emirle böyle mutlu olacaklarını hissediyordu.

Nisan, Emir'in göğsüne sığınmıştı.

"Emir'in  karnı guruldamisti. Nisan gülerek Emir'é döndü.  "Aciktin mi sen? "

Emir gülümseyerek,  "Evet, biraz" dedi.

"Hadi kalk o zaman."

Emir yatakta doğrulan Nisan'ı tekrar kendine çekmişti. "Hadi yatakta yiyelim. Ben seninle burda sonsuza kadar durabilirim. "

"Nisan bir anlık gülümsese de Emir'in rahatı ni bozmak istemişti. "Hadi gidelim deniz kenarında bir yerde kahvaltı yapalım, olmaz mı ?"

Emir Nisan'ın çene sine dokunmuştu. "Ama sonra eve gidelim, okula gidelim diye tutturmak yok. Anlaştık mı?"

"Tamam."

Nisan dus almak için yataktan kalkarken,  çarşafı kendisine sarmayi ihmal etmemişti.  Emir siritirken yüzüne yastığı ni fırlatıp, banyonun yolunu tutmuştu.

**
Odadan çıkarken Emir Nisanın parmaklarını parmaklarının arasına almıştı.  "Seni çok güzel bir yere götüreceğim. "

"Baska kızları goturmedigin bir yer olsun  lütfen. "

Emir Nisan'ın şakasına alınmış gibi yapıp, kaşlarını hafifçe çatmıştı.

Asansörden inip,otelden ciktiklarin da arabanın gelmesini beklemeye başladılar. Nisan o sırada tanıdık bir yüz görmüş gibi olmuştu.  Caddenin karşısından kendilerine doğru gelen kişi biraz daha yaklaşınca uzattigi sakallarına rağmen Haydar'ı tanımıştı. Refleks olarak Emir'in göğsüne bastırdığı eliyle, onu tekrar otele sokmak istemişti.  Ama Emir'in kıpırdatmak o kadar kolay değildi.  Çünkü oda Haydar 'ı tanımış olacak ki çene kemikleri kasılmıştı. Tamamen yanımıza yaklaştığında   Emir sesinin en sert tonuyla Haydar'a bağırmıştı. "Senin ne işin var lan burada!!"

"Yarım kalan bir işimiz vardı onu görmeye geldim. "

Nisan Emir'i tekrar otele sokmak için koluna sarılmıştı ki, her şey beş saniye için de olup bitmişti Haydar belinden çıkardığı silahla Emir'e üç el ateş etmişti. 

Emir güçsüzleşen vücuduyla yere yigilirken Nisan kurşunlar kendi vücuduna denk gelmiş gibi bacaklarının üzerine yıkılmış Emir'in gövdesine sarılmıştı. Haydar kaçarken Nisan onu farketmemisti bile beyni,  duyuları yok olmuş gibiydi.

Nisan gözyaşları arasından bağırmaya başladı. "Yardım ediiinn!!!! Lutfeeennn!!! Ambulans yokmu??.??! !!" Etraflarında toplanan insanlar ambulansı aramaya başlamışlardı.

Emir Nisan'a odakladığı gozlerini yavaş yavaş kapamaya başlamıştı. Nisan adeta çıldırmış gibi " Emir, Emir "diye bağırıyordu. "Ne olur kapama gözlerini ne olur Emir. Ben sensiz yaşayamam,Emiiiiirrr!!!! Lütfen bana bak!!!! "

Emir gozlerini hafif aralamış ama bir an sonra tekrar sımsıkı kapamisti.  "

"Emir kapama ne olur gozlerini, kapama!!!! Ben seni seviyorum. Emir, ölme Emiiiiirrr!  Ne olur ölme!!!!!











MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin