Metres

5.7K 285 96
                                    

Üzerimden aşağı düşen havluyu ani bir refleksle tutmaya çalışırken ayağımda hissettiğim yoğun acıyla çığlık atmıştım.

"Nisan ne oldu!!"

"Ayağım!ayağıma bardak battı. "

"Ne bardak mi!"

Ayağım kanamaya başlamıştı. Ben elimdeki havluyu tekrar kendime sarmaya cabaliyordum. Emir bir anlik duraksadiktan sonra panikle ayağıma eğilip batan camı yavaşça çıkardı. Ben bu arada havluyu kendime sarmayi başarmıştım. Sonra bir anda havalandığim da kendimi Emir' in kucağında bulmuştum. Beni kendi odasına taşıyıp yatağa yatırmıştı.

"Ben içerden sargı bezi falan alayım "

Bir şey deme mi beklemeden hızlı adımlarla içeriye gitmişti.

Biraz sonra döndüğün de elinde sargı bezi tentirdiyor falan vardı. Ayağımı ellerinin arasina aldı önce tentüryot ve pamukla temizledikten sonra sargı bezi ile sarmıştı.

"Acıyor mu?"

"Biraz."

"Üzgünüm Nisan, dikkat edemedim "

"Saçmalama Emir, çarpıştık sadece. "

Emir' in gözleri üstümde ki havlu ya kaymisti. "Istersen giyinmene yardım edeyim ."

"Yok ben hallederim. "

"İyi o zaman ben valizi getireyim.

Valizi getirmek için odadan çıkmıştı. Biraz sonra elinde valiz le geldi. Yatagin üzerine valizi açıp öylece bekliyordu.

"Teşekkür ederim Emir, çıkarsan giyinebilirim. ."

"Iıı..   Peki .. Şimdi çıkıyorum.

Emir dışarıya çıkıp kapıyı kapattık tan sonra rahat bir tsort giyindim ve altına da ayağıma degdirmeden bir şort giymiştim.

Emir kapıyı tıklamıştı. "Giyindin mi ?"

"Evet." Emir tekrar odaya girip yanima gelmişti.  "Nasılsın şimdi? "

"Iyiyim ."

"Uzan biraz istersen. "

"Yok böyle iyi ."

"Benim yüzümden oldu Nisan! Sana çarptım. Özür dilerim. "

"Sadece kazaydi özür dileyecegin en son şey bu bence. "

Emir cevap vermemişti. Bu sırada telefonum çalıyordu. Emir diğer odada kalan telefonu alıp getirmişti. Yüzü düşmüş gibiydi. Telefon da susmustu.

"Kim aradı," diye sorduğum da bana cevap vermeden telefonu uzatmisti.

Arama kaydına baktığım da Uras' in aradığını görmüştüm ama Emir reddetmişti. Yüzüme bile bakmadan aniden odadan çıkıp gitmişti.

Kendimi büyük bir boşluğa düşmüş gibi hissetmiştim . Uzanıp tavanı izlemeye başlamıştım.

***

Emir odadan çıkalı bir kaç saat olmuştu. Ben biraz telefon la uğraşıp kafamı dağıtmaya çalışıyordum. Emir' den ne kadar nefret etsem de onun yanımda olmaması beni delip geçiyordu. Emir onu aldattığımi inanıyordu ve ben kendimi ona kanitlayamiyordum. O benden başka herkese inanmıştı. Bana çok acı çektirmisti ve hala çektirmeye devam ediyordu. İçimdeki öfke beni ele geçiriyor gibiydi.

Akşam olurken odaya kızıl güneş ışınları dolmuştu. Emir hala yanıma gelmediği için boğuluyor gibi hissediyordum bu kadar yakında olup uzak olmak çok daha zordu. Biraz sonra daha fazla dayanamayıp yavaşça ayağa kalktım. Tek ayağımın üzerinde seke seke salona gitmiştim. Emir kanepe de elinde bir bardak içiyordu.

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin