Kıskanç

11.2K 599 51
                                    

"Biraz erken olmadı mı?"

Bedrettin bey, gözlerini Emir'e dikmişti. "Ulan bunu senmi söylüyorsun, erkenmiş. Rezilliğini kapatıyoruz işte birde konuşuyormusun?

" Yok yani baba, sıkışmayalım diye söyledim. Zaman cok az."

"Davetiyeleriniz falan hersey hazırlandı yerlerine teslim edildi bile. "

" Aydan hanım, yavasca tabağının kenarına çatal ve bıçağını bıraktıktan sonra ilk defa varlığımdan haberdar olmuş gibi bana baktı. "Emir yarın alisverişe çıkarsınız. Gelinlik vs ne gerekiyorsa hallet. "

"Tamam, hallederiz."

Husursuzlugum gitgide artiyordu. Ben sadece bir nikah yaptik bitti diye dusunuyordum. Fakat bu dugun isi hic hosuma gitmemisti. Musade isteyip masadan kalktim. Odaya ciktigimda kulakligimi takip muzik dinlemeye baslamistim.

Biraz sonra kapinin acilmasiyla Emir iceri girmisti. Yanima yaklasip yataga oturdu. Kulakliklari yavasca kulagimdan cekmisti. "Hadi biraz disariya cikalim."

"Sen çık. Ben burada gayet rahatım."

"Yarim saate hazirlanmis ol. Seni bahce de bekliyorum." Bana goz kırpıp odadan cıkmıştı. Elimden bir kaza cikacak diye korkuyordum. Bu Emir'in emrivakileri beni deli ediyordu. Yataktan zorla kalkip giyinme odasina yoneldim.

Rahat tul elbiseyi hemen vucuduma gecirip  uzerine bir kot ceket giymistim.

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

Emir'in arkadas grubuna yaklastigimiz da herkes gozlerini bana dikmisti. İnceleyen bakislarin arasin da yurumek gercekten cok zordu. Emir elimi tutmasa buradan kacip gitmem an meselesiydi.

Emir beni tanistirdiktan sonra herkes sorular sormaya baslamisti. 'Nerde tanistiniz? Ne ara evlendiniz? 'vs. Emir adinin Kerim oldugunu ogrendigim arkadasinin yaninda oturmustu. Baya koyu bir muhabbete baslamıslardi. Bende Emir'in yanin da oturuyordum. Sıkıntıdan patlamak uzereydim. Ortama tamamen fransiz kalmistim. Etrafi bos bakislarla izleyip duruyordum. Emir'in karsisindaki iki kiz bana fesat fesat bakiyorlardi. Emir den kuyruk acisi olduklari belliydi. Onlarin bakislari beni rahatsiz etmek yerine eglendiriyordu. Lavoboya gitmek icin yerimden kalkmistim. Emir kalktigimi fark edince bilegimden hafifce tuttu. "Nereye?"

Lavoboya gidicem.

"Beraber gidelim."

"Cocuk degilim. Kendim gidebilirim Emir."

Lavobolarin oldugu tarafa dogru yururken adimlarimi hizlandirmistim."Ayyyy." Birden ne oldugunu bile anlamadan sacimin acisiyla ciglik attim. Sacimi ceken seye arkami dondugum de kumral bir adamın fermuarli deri ceketine sacimın takildıgıni gormustum. 

Ozur dilercesine gozlerime bakan adam sacimi kurtarmaya calismis ama basarili olamamisti. "Cok afedersin. "

"Onemli degil sacimi kurtaralim da."

Kalabalikta ayakta kaldigimiz icin kenara lavobanin onune gelmistik. Sacimin acimamasi icin yakin yurumustuk. Adamin omuzunda bulunan kalin fermuarlara nasil olduysa sacim takilmisti. Kumral adam beni incitmekten korkarmiscasina hafif dokunuslarla saci fermuardan cikarmaya calisiyordu. Ama adamin basarili olamayacagini anlayinca sacimi tutup cekmeye basladim. Canim acimis ve sac tellerimin bazilari kopmustu. Ama sacimi kurtarmayi basarmistim.

"Gercekten cok uzgunum, canin yandı mı?"

"Hayir sorun yok. "

"Tekmisin?"

"Hayir. Degilim."

"Sacina verdigim hasar icin beni affetmeni istiyorum. Gel sana icecek bir seyler ismarlim ne dersin?"

"Hayir. Gerek yok."

"Nisan!"

Emir yanima gelmisti."Ne oluyor?"

"Sacim bu beyfendinin ceketine takilmisti da "

Emir adama ters ters baktiktan sonra elimi tutmustu. "İyi sacini da kurtardigina gore hadi gidelim."

"Lavoboya girmedim daha Emir."

"Peki gir bekliyorum."

Adam yanimizdan uzaklasmisti.

*****

Odaya girdigimizde saat biri gecmisti.

Cantami ve ceketimi cikartip koltugun uzerine atmistim. "Ben gidip uzerimi degistirim."

"Nisan." Emir bilegimden tutmustu. Okyanus mavisi gozlerinin icinde ofke gibi bir sey gormustum. Diger bilegimide avuclarinin icine alip beni adeta gozlerine bakmaya hapsetmisti. "O adamla ne konusuyordun?"

"Soyledim ya sacim uzerindeki deri ceketin fermuarina takildi. Hem seni bu neden bu kadar ilgilendiriyor. Ne konusursam konusurum. "

"İstanbul senin buyudugun yere benzemez heryer cakal dolu. "

"Biliyorum.Bir tanesi de karsim da duruyor."

"Nisan ben seni korumaya calisiyorum."

Emir'in gozlerinin icin de yanan kiskanclik alevini gorebiliyordum. Her kiz kendi icin yanip bitsin istiyordu. Benim ondan baska birine meyil edebilecegim hissinin onu cildirttigina emindim. Buda beni cok eglendirmisti. Gozlerimi hafif kisarak Emir'in gozlerine odaklanmistim.

"O adam bana bir şeyler içmeyi teklif etti. Çokta hoş bir adama benziyordu adkllinda... Sen gelmeseydin!

"Ne olacaktı gelmeseydim. "

"Belki bir şeyler içerdik."

Emir' in halden hale girdiğini gördükçe hoşuma gidiyordu.

"Nisan bak sen daha küçüksun böyle her gördüğün sana bir şeyler içelim falan diyen adama güvenme başına kötü bir şeyler gelir beni delirtme!

"Ay bune be böyle! Sen küçük çocuk  mu tembihliyorsun. İstediğim le konuşurum da bir şeyler de içerim sende buna karisamazsin!"

"Bir denesene bak bakalım karışıyor muyum karışmıyor muyum."

"Emir sen benim kocam değilsin! Kendine gel!"

"Biz evliyiz Nisan hareketlerine dikkat et! "

Nisan kahkahayla gülmüştü.

"Emir gerçekten beni güldürme biz seninle hiç bir şey değiliz!

Emir üzerine doğru yürümeye başladığında istemsizce geriye doğru bir iki adım atmış duvara denk gelince orada kalakalmıştım. Emir yanıma gelip bana yaklaşmıştı. Öyle çok yakındı ki nefesi yüzüme değiyordu.

"Sakın bir daha böyle şeyler söyleme Nisan."

"Neden anlaşmamız böyle degilmiydi?

"Hayır benimle evliyken başka biriyle gorusemezsin. Buna izin veremem.

"Bu kadar yakınımda durmana da ben izin veremem.

Ellerini duvara dayamis adeta beni olduğum yere hapsetmisti. Kalbim' in atışını boğazımda hissediyordum.

"Neden yoksa etkileniyormusun?

Onun kollarının altında ani bir kıvraklıkla çıkıp uzaklaşmıştım

"Ha-hayır tabiki ne etkilenmesi senden mi etkilenecegim. Bence sen çok icmissin?

Emir' in yüzünde hayal kırıklığına uğramış bir ifade vardı.

"O adamdan mi etkilendin yoksa?"

Gülmüştüm. "Emir sen kafayı falan mı yedin bugün? Yoksa beni kıskanıyor musunuz Emir bey?

Oy ve yorumlarinizi eksik etmeyin lutfen.

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin