Dünü Yaşıyor Düşte, Doktor Bey
Hatamı Dansa Kaldırdım, Kendimden Hallice
Bende inanmamıştım zaten.
●○●
BÖLÜM - 5
İçeriden boğuk bir 'Gel' sesi yankılandı. Yaşlı kadın, önümüzden geçip kapıyı açtı. Müdire, kalktığı yataktan gözlerini ovuşturarak kalkarken bizi görmesiyle kısa bir şok içerisinde yüzümüze baktı. Üstünden yorganını atıp ayağa kalktı. Sıyrılan geceliğini düzeltip hemen kenardaki sandalyeye oturdu.
"Gecenin bu saatinde beni uyandırdığınıza göre genç bayanlar önemli bir şey olmuş olmalı. Anlatın bakalım size nasıl yardım edebilirim?"
Bakışlar bana döndü. Evet, sıra bende. Herkes ne diye bir anda bakıyorsa... "Müdire Sand-" Elini kaldırıp lafımı kesti. Yanında doğrudan ışığı gözüne yansıyan abajuru düzeltip bize döndü.
"Şu an okulda değiliz Annabeth. Bana müdire diye seslenmek zorunda değilsin. Nasıl gergin olduğunu burdan görebiliyorum, o yüzden rahatına bak ve anlat. Ne oldu?"
Oh, peki. Kalkan kaşlarımı indirip gözüme çarpan ışıkla kısık şekilde baktım. "Peki, Bayan Sandra?" Kafa sallayarak ellerini birleştirdi. "Devam et." Göz göze gelince derin nefes alarak geri verdim.
"Bir rüya gördüm. Ama kızların dediğine göre gerçek olabilecek bir rüya." Yanındaki sandalyeyi işaret etti. "Gel yanıma otur. Ve bana ne gördüğünü ayrıntılı anlat."
Kızlara baktım. Hepsi kafa sallarken sandalyeye oturdum. Daha iyi.
"Yatağıma yattım ve bilirsiniz hani gözümü kapattım. Her şey olması gerektiği gibiydi. Yeniden gözümü açtığımda dolap gibi bir şeyin içerisindeydim. İçinde bir delik vardı. Bende bir şeyi görebilmek için gözümü deliğe yaklaştırıp baktım. Kafasın da bir taç olduğundan dolayı bir kral vardı. Fiziksel özellik olarak bir tek siyah saçları olduğunu gördüm. İri biriydi. Yüz hatlarını anlatmam çok güç. Sonra kapı açıldı. İçeriye Layla diye bir kadın girdi. Kral ile konuşup durdu. Konuşmaları da şunlardı. Layla krala 'Efendim o Salvatore Krallığında' dedi. Ama daha sonra ki konuşmalarında o diye hitap ettiği kişiden kız diye bahsetti. Kral baya bir sinirlendi. Bana o kızı getirin gibi cümleler diyordu. Kadın oraya bir daha gidemem dedi. Kral büyücüye gitmesi gerektiğini söyledi. Saraya gir dedi. O da önünde diz çöküp gitti. Sonra Kral benim olduğum yere bakıp kılıç attı. Sonrasında uyandım."
Derin bir nefes alıp bakışlarımı müdireye çevirdim. Lena' ya bakıp bacak bacak üstüne atıp, elini çenesine dayadı. Kadının baya uykusunu kaçırmış gibiyim.
"Neden bu kadar heyecanlandığını anladım. Majestelerine bunu anlatmam lazım. Aklımda da biri var ama şimdi odanıza gidin ve uyuyun. Yarın ben gelişmelerden sizi haberdar ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...