Prisoner, Miley Cyrus
Plastic Hearts, Miley Cyrus
Güneşli.
●○●
BÖLÜM - 42
Elinde koyu gri renginde plakla yaklaşıyordu. Elinden alıp öne çevirdim. Boş? "Plak?"
"Christian'ın aldığı plak. Dinle bakalım. Senden plakların parasını almayacağım. O yüzden eline sepet alıp seçmeye başlasan iyi edersin. Bende bu sırada en sevdiğin grubun plağını getireyim."
İvan karşıda duran sepetlerden büyük boyunu çıkartıp koluna asıp elimde ki plağı içine koydu. "En sevdiğin grup kim ki?" Raflara bakmaya devam ettim.
"Tam olarak belli bir sevdiğim grup yok. Bahsettiği grubun adı Metallica. Ama şunu itiraf edebilirim. Dünyanın en iyi rock gruplarından biri."
Plakların arasında altın gibi parlayan albümü alıp İvan'a döndüm. "İşte bu plak en sevdiğim sanatçıya ait."
Altın renginde büyük harflerle yazan LANA DEL REY yazısına hayran hayran baktığıma eminim. Elimden alınmasıyla gözlerimi devirdim. Sepetin içine atmasıyla koluna sıkı bir yumruk attım. Kolunu ovuştururken sinirle mırıldandım.
"Attığın plak, ikinci stüdyo basımı tamam mı. Azcık sevgi göstersen beyin nöronların mı akar?"
Dudağını büzüp plağı sever gibi elini üstünde gezdirmeye başladı. İşin gücün oyun zaten! Aklıma gelen önemli soruyla durdum. İvan'da hızını alamayıp bana çarpınca sendelemeden edemedim. Önemsemeden arkamı döndüm. Endişem gözlerimden anlaşılıyordur ki bu halim onu da korkuttu. "Ne oldu?"
"Sana saçma olarak gelebilir ama pikap Harmony'de var mı? Yani bizim dünyamızda pikap var mı? Demek ist-" Panikle açıklamaya devam ederken elini kaldırdı.
"Hey, hey! Elena'nın babasının müzik dükkânı olduğunu unuttun her halde? Ayrıca pikap bizde de var. Dünyada pikap derken biz prijop diye söylüyoruz. Bu kadar endişelenmene gerek yoktu."
Başımı geriye atıp rahatlıkla nefes aldım. "O zaman rahatlıkla plak alışverişime devam edebilirim." Raflarda ki beğendiğim iki plağı da sepete koyup kasada durdum. "Antonio?"
"Geliyorum!" Elinde ki plağı öne atılıp aldım. Canım plağım... Sepetin içinde ki plakları masanın üzerine koyan İvan'a gülümsedim. Elimdeki plağı da üstlerine bıraktım. "Neden bu kadar geciktin ki?"
"Metallica'nın bu albümünden elimde sadece bir tane kalmıştı küçük hanım. Malum konu rock olunca mekânı sömürüyorlar. Belki bir gün gelirsin diye saklamıştım." Plakları özel poşetinin içine yerleştirirken gülmeye başladı. "Bu kadar az almana şaşırdım." ''Bedava alıyorum diye az aldım dostum. Ama çok istiyorsan tüm dükkânı alabilirim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...