Bölüm - 66

3.8K 277 42
                                    

Her & The Sea, CLANN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her & The Sea, CLANN

Cry For Me, Camila Cabello

Bakmasana bana öyle...

●○●

BÖLÜM - 66

Kısaca bana bakıp elini yüzüne kapatıp sıvazlamaya başladı. Tabi bu sırada derin nefes alıp veriyordu. Hata mı yaptım acaba ya? Kafasını aniden kaldırdı. "Ne için istediğini sorsam cevap verecek misin?" Dudaklarımı iki yana büzmemle zaten cevabımı almış olsa da yine de tekrar ona baktım.

"Hayır." Gülümseyip ayağa kalktı. Aniden neden keyfi yerine gelmişti ki bu kızın?

"Kötü ve havalı, ama senin için iyi olacak bir şey için mi istiyorsun?" Kötü, havalı ama iyi mi? Gerçekten harika ya... Derin nefes verip ağırlaşan gözlerimi kapattım. "Kesinlikle. Arkadaşım için istiyorum bu arada. Gizli görevde. O yüzden kimseye bahsetme. Baya pelerinli, kasklı falan - "

Ellerini çırpıp beni susturunca gözlerimi hemen açtım. Eli havada bana bakıyordu. Saçlarını iki yana savurup arkasını döndü.

"Saydıkların benim işim hayatım. Sen karışma. Arkadaşının beğeneceğinden eminim."

İlerlerken kısaca gülüp sol kolumun üstüne yattım. Sağ taraftan gelen zonklama başımın ağrısını daha da arttırmıştı. Göz kapaklarım kapanırken düşünmemeye özen gösterdim. Şiddetli titremeyle gözümü aralamaya çalıştım.

"Lanet olsun! Kızım kalksana artık!" Bağırma sesiyle derin nefes verip gözümü açtım. Karşımda terler dökmüş profesör'ü görünce dikleştim. "Ne oldu profesör?" Dışarıyı işaret edip kaşlarını çattı.

"Element Turnuvaları başladı ve şimdi biz çıkıyoruz. Seni uyandıramadığımız için saçma bir bahane ile on dakika istedik. Şimdi kaldır poponu da kalk."

Gözlerimi devirip hızla sedyeden zıpladım. Profesörün arkasından çıkarken dağılan saçlarım yüzünden tokamı çıkarıp hızlıca geri toplarken kolumu kaldırmam ile yüzümü buruşturdum. Sol kolumla düğümleri atıp sıkıca sıktım. Acının geçmesini ister gibi derin nefes verdim. Her şey bu kadar hızlı bir şekilde nasıl değişebildi? Arena tamamen stadyuma dönüşmüştü. Yer kumlar ve çizgilerle doluydu. Kenarda bizi bekleyen takıma ilerlerken Kath'in yanında durdum.

"Durum raporu lütfen."

Gülümseyerek hafifçe kafasını yaklaştırdı. Bir yandan da bizimkileri kontrol ediyordu.

"Sen uyurken prenses; Ateş Elementi Krallığı ile Hava Elementi Krallığı düello'ya başladı çekiliş sırasına göre. Galip Ateş Elementi Krallığı oldu tahmin edebileceğin üzre. Ondan sonra Su Elementi Krallıği ile Yer Altı Krallığı karşılaşmasının sonucunda galip Su Elementi Krallığı oldu. Şimdi bizde Büyücüler ile karşılaşacağız."

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin