Lay All Your Love On Me, The Butterfly Effect
All I Really Want Is You, The Marías
Hiç bir canın acısı, sеnin acından az dеğildir.
●○●
BÖLÜM - 10
"Prensese acı çektirmişler gibi görülüyor. İntikam isteyecektir. Hatırlarsa olacakları tahmin ediyorum ama kafamda bir soru işareti var... Kral Tut neden Prensesin hafızasını silip başka bir dünyada yabancı bir aileye verdi? Ve biz prensesi kurtarınca neden bu kadar sinirlendi? Prenses ile planı ne?"
Doğru söylüyor aslında. Konuşmaya Aaron' un karısı Olivia'da dahil oldu.
"İşte bu soruların cevaplarını bulmamız lazım Alexandra. Bence Prensesin ne kadar güçlü olduğunu anladı ve onu yedek silah olarak tutmak istedi. Yaptığı kötülükleri böyle saklayabileceğini sandı. Prensesi bizle karşı karşıya getirmek istedi. Ama biz onu bulunca tüm planları bozuldu. Bence bu planda gölgenin de parmağı vardır."
Birbirleriyle o kadar ters bir ittifak ki... Tut çekinmeden tüm pisliklerini yaparken, Gölge her işini gizli saklı yapar. Ne göreni vardır ne de duyanı... Olivia' ya döndüm.
"Çok iyi. Annabeth' in okul içinde de korunması gerek. Bunu da siz öğretmenler gizlice halledersiniz."
Annabeth' in kaçırıldığı zaman tüm Krallıklar arama emri çıkarmıştı. Çünkü Edward ve ben ülkeler arası Güç ve Barış Konseyinin başkanlarıyız. En güçlü orduya da biz sahibiz. Salvatore halkı korkusuz ve savaşçı olarak bilinir. İksir hocası ayağa kalkıp eğildi.
"Kralım affedin ama bu sefer emin miyiz? Sonuçta daha önce de bu durumdan faydalananlar olmaya çalıştı."
Edward sinirini göstermemeye çalışarak bir elini sakalına attı. "Sonuç olarak onlara inanmadık. Hem benim gördüklerimi sende gördün. Büyü, yalan şeyler göstermez. Anıları gördün! Omzunda ki dövmeyi... O kız, Salvatore Krallığının kayıp Veliaht Pensesi Annabeth Bertilda Salvatore. Gelecekte güç ve barış meclisinin başkanı olacak kişi. Kızımı buldum. Ve onu benden on yedi yıl uzak tutanlardan intikamımı fena halde alacağım."
Profesör Danıel ayağa kalktı. "Kralım, Annabeth' in enerjisini hissettiniz mi? Bu kadar güç ona zarar vermez mi? Özellikle biliyorsunuz ki ateş elementi riskli bir element. Kullandıktan sonra değişecektir. Yaşı henüz küçük."
Profesör'e bakıp elimi kaldırdım. "Evet Danıel. Tehlikeli ama yalnız değil. Biz, arkadaşları ve siz hocaları onun yanında olacaksınız. Ateş elementinden sonra elbet değişecektir. Herkes değişir. Önemli olan yanında olmamız. Ders programı hazır mı Müdire Sandra?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...