Bölüm-14

10.1K 596 18
                                    

Beautiful Crime, Tamer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beautiful Crime, Tamer

Thank You, Iolıte

Artık ağlayan su perilerinin sesini duyabiliyorum.

●○●

BÖLÜM - 14

Arena'nın merdivenlerinden çıkıp iplere yaslandım. 

*Korkma prensesim. Sana yardım edeceğim.*

*Buldum! Yoksa sen benim yardım meleği misin?*

*Hayır prenses... Sadece ne zaman bana ihtiyacın olursa o zaman geliyorum. Şimdilik...*

Matthew bana gülüp birkaç adım yaklaştı. Geri zekâlı bu çocuk. "Ne düşünüyorsun?" Ellerimi cebimden çıkardım. "Sana ne?" Harika profesör de biriyle konuşuyor. Saray camları arenayı da gösteriyor aslında. Acaba birileri mi izleyecek? Hoca yanımıza hızla geldi.

"Beş dakika içerisinde başlayacak. O zamana kadar ısınıyor musunuz, oturuyor musunuz beni ilgilendirmiyor. Sadece, olay çıkarmayın!"

Arena'nın köşesine gidip oturdum. Gözlerimi kapattım.

*Sephıre?*

*Dövüşte elinden geleni yapmalısın prensesim.*

*Yanımda olursan neden olmasın?*

*Yanındayım prenses...*

Yine Matthew'in sesi ile Sephıre ile konuşmam yarıda kaldı. "Dövüşte de uyu istersen?" Gülümseyip kendisine döndüm. Normal bir gülümseme değildi tabi, anlayana...

"Kim bilir? Belki de sana işkence çektirmenin yollarını ve yöntemlerini düşünüyorumdur?"

Biraz duruldu, bunları söyleyeceğimi düşünmediği halinden belli oluyor. Aslında iyi fikir...

*Devam et prenses...*

"Matthew korktun mu? Daha dövüşe bile başlamadık." Bakışlarını başka yerlere çevirince yüzümde zafer gülümsemesi oluştu. Psikolojik şiddet işe yaradı sanki. Profesör Danıel, arenaya atlayıp ellerini çırptı.

"Element kullanmak kesinlikle yok! Sadece kafes dövüşü gibi düşünün. Biriniz karşısında ki kişiyi yere serene kadar bu arenadasınız. Anlaşıldı mı?"

Onu onaylayıp anlık gelen bir dürtü ile göz ucuyla saray balkonuna baktım. Tabi bu dürtü Profesör baktıktan hemen sonra gelmedi. Kesinlikle böyle bir şey olmadı... Balkonda Müdire Sandra, Kraliçe Elenor ve Kral Edward buraya bakıyordular. Ah ne halt dönüyor? 

Profesör kulağıma eğildi. "Sana güveniyorum." 

Arena'dan aşağı atladı. Matthew, savaş pozisyonunu alınca bende pozisyonumu aldım. Üzerime ani atak yapınca geri adım atıp sol ayağına güçlü bir şekilde vurunca dengesini kaybedip yere düştü. Fırsattan yararlanıp yüz üstü çevirip sırtına dizimi koyup boynunu kolumla tutup sıkmaya başladım. Resmen bedenimi hırs ve öfke ele geçirmişti. Ben kontrol etmiyormuşum gibi. Matthew kızarmaya başlayınca profesör arenaya girdi.

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin