World We Used To Know, Alan Walker
Gone, Anna Thompson
Gördüğün gibi tek başımayım.
●○●
BÖLÜM - 31
"Geçen yıllarda okullar arası müsabakalarda kendi elementini temsil ediyordu. Bazen de Müdire Sandra kendisi seçiyor. Anlayacağın bazen sonuçlar bizim için de sürpriz olabiliyor." Nasıl yani? Lauren tepkimi çok normal olduğunu düşünüyor gibi gözüküyor. "Yani haberin olmadan da çağırılabiliyorsun?"
Sanki aykırı bir şey demişim gibi baksa da kafasını salladı. "Aynen öyle." Peki ya diğerleri? "Yaralananlar?" Yanaklarını şişirip gülümsedi. Sıkıldı herhalde ama umurumda mı? Değil. "İki tarafında doktorları hazır bekliyor. Mesela dövüşlerde beş' e beş kapışıyoruz. Bu olayları ilerleyen zamanlarda daha iyi anlarsın. Hem her yıl kuralları ve oyunu anlatıyorlar. Merak etme yani."
İşte şimdi oldu. "Peki." Karşıdan koşarak gelen Elena'yı işaret ettiklerinde gülmeden duramadım. Elinde ki yeşil renkte ki küçük şişeyi uzattı. Elime alıp kapağını açtım. "Sadece iki damla Annabeth."
İki damlayı içip şişeyi geri Elena'ya uzattım. Diz kapağımda oluşan yanmadan dolayı pantolonun paçalarını katladım. Yara kapanıyordu. His giderek azalırken yara da kapandı. Paçayı indirip kafamı kaldırdım.
"İyileştiğine göre hadi derse."
İlk dersim canavarlar ve kraliyet tarihi. Ya da dersimiz... Ortak ders sınıfları kocaman. Her sırası birbirinden büyük olan masaya yan yana dizildik. Kapıdan bağıra bağıra gülerek içeri giren üç kız görünce oraya doğru baktım. Ardından arkalarından gelen David. Sınıf dolduktan sonra çıkan tek ses Stella'nın grubundan yükselen gülme sesleri. Açık olan kapıdan oldukça fit ve iyi bir görünümü olan adam girdi. Lena'ya yaklaştım.
"Profesörün listede yaşı elli üç yazıyordu. Bu adam nasıl elli üç olabilir? Otuz yaşlarında gibi görünüyor!" deyince elini ağzına götürüp gülmesini susturma çabası daha çok gülmek için bir sebep. "Doğru. Profesör yaşını hiç göstermiyor." Göz yaşlarını silip derin nefes alıp verdi. Profesör çantasını masanın üzerine koyup kürsünün ortasında durdu.
"Geçen ders olmayanlardan dolayı kendimi tekrardan tanıtacağım. Ben Adam Lewis. Ders esnasında aranızda konuşulmasından haz etmem. Bu konuyu dikkate alırsanız sizin için sene daha güzel geçer. Şimdi başlayabiliriz." Arka cebinden tahta kalemini çıkarıp kocaman harflerle yazmaya başladı. 'ATEŞ ELEMENTİ KRALLIĞI' Tahta kalemini koyup bizim tarafımıza döndü.
"Jennifer ayağa kalk." Demesiyle ışık hızıyla ayağa kalktı. Otoriterlik kokusu alıyorum. "Efendim profesör?" Gözlerini kısıp birkaç adım yaklaştı kürsüden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...