Bölüm-25

9.4K 559 36
                                    


Bedelini Ödedim, Melike Şahin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bedelini Ödedim, Melike Şahin

Samatya'da İlk Rakı, Melike Şahin

●○●

BÖLÜM - 25

Profesör belli etmemek adına kaşlarını kaldırdı. Bunlarda çok zekiler...

"Güzel soru Annabeth. Eğer olumlu ise dediğimiz gibi erkenden güçleri ortaya çıkar. Tabi bunun hangi güç olduğuna bağlı. Mesela burada on yaşından sonra güçler ortaya çıkar. Zaten bazı aileler çocuklarının hangi elemente sahip olacaklarını tahmin edebiliyorlar. Bir zamanlar elementler hakkında çok bilgili bir büyüğümüz vardı. Adı Antonio Williams'tı. O bir çaprazlama yaptı. Ama bazen çaprazlama da ki gibi sonuçlar çıkmıyor. Şöyle düşün; 

Hava - Toprak = Ateş
Su - Ateş = Toprak

Hava - Ateş = Su

Toprak - Su = Hava

Bunun bir sürü daha çaprazlanmaları var ama süre ile yarışıyoruz. Çocuğun gücünün ne olduğunun' da önemi var. Elementi ateş ise bu o çocuğun yaşına bağlı. Ateş çok güçlü bir elementtir. Diyelim ki beş yaşında veya yedi yaşında gücü ortaya çıkarsa hayati tehlikesi olabilir."

Zilin çalmasıyla profesörün konuşması yarıda kaldı. Sınıf hızla boşaldı. Ayağa kalkıp profesörün masasının önüne geldim. "Profesör bu büyü yapıldıktan sonra işleri bittiğinde koruma ya da saklama büyüsü yapabilirler mi? Daha doğrusu söylediğim büyüler var dimi?"

Gülerek sandalyesinde geriye yaslandı. "Tabi ki de böyle büyüler var. Dediğin yüksek bir teori. Yapılmış sonra da saklama büyüsü yapılmış olabilir." Gülümseyerek ellerimi cebime koydum.

"Yardımınız için teşekkürler profesör."

"Rica ederim Annabeth." Kızlara döndüğümde hala oturuyorlardı. "Oturacak mısınız?" Ayağa kalktıklarında Elena yanıma gelip koluma girdi. "Dersin ne?"

"Toprak elementi." Lena heyecanla el çırpıp Benjamin'in yanından ayrılıp koluma girdi. Elena el sallayıp yanıma gelen Lena'dan gözlerini çekti. "Sonra konuşuruz o zaman görüşürüz." Onaylayarak el salladım. "Görüşürüz El."

"Hadi Lena, bizde gizde gidelim." Sınıftan çıkıp element dersliğine doğru ilerlemeye başladık. Lena aklına önemli bir şey gelmiş gibi durup önüme geçti. "Hangi şubedesin?" Sanırım A olmalıydı. "A"

"İyi, bende." Kaşlarım çatık şekilde giderken insanların sınıfların içerisinde ki hararetli koşuşturmalarına da göz gezdiriyordum. "Bu şube olayı ne?"

"A = En iyi elementler yani güç konusunda.
B = Orta seviyeli yani elementleri üzerinde en az beş yıl çalışmış kişiler.
C = Bu gruptaki kişilerden bazıları ya da tamamı umutsuz vaka olarak görünüyor."

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin