Bölüm-30

8.7K 496 65
                                    

What Could Have Been - Eliott Tordo Erhu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

What Could Have Been - Eliott Tordo Erhu

Memories Of You - Spirit Of The Wood

''Hiçbir şey yalnızca negatif olmaz, her olumsuzluğun olumlu bir tarafı da vardır. Her gecenin bir sabahı vardır, Her karanlığın sonu aydınlıktır.''

●○●

BÖLÜM - 30

Gözlerimi bembeyaz bir odada açmayı beklemiyordum. Etrafım daire şeklinde aynalar ile kaplı. Nereden geldiğini anlayamadığım ışık tüm odayı pas parlak yapıyordu. Aynaların sayısı yaklaşık on yedi tane. Önümde beyaz elbise giyinmiş çok güzel bir kadın belirdi. Önümde durup arkasından gelen uzun pelerinini yanına çekti.

"Prenses Annabeth Bertilda Salvatore. Ailene kavuştuğun için mutluyuz. Sana bir sorum var. Bilirsen eğer büyüler testini geçeceksin. Hazır mısın?"

Acaba bu testler ne kadar daha sürecek? Belli etmesem de olur. "Evet, hazırım." Etrafa bakarken konuşmaya devam etti. 

"Etrafında gördüğün gibi bir sürü ayna var. Kendini bu aynalardan nasıl gizlersin?" Etrafımda gidebileceğim bir yer yok. Arkasına geçsem diğer tarafta ki aynalar beni gösterir. Peki ya büyülü sözler? Kitapta yasaklar arasında olan görünmezlik büyüsü görmüştüm.

"Büyü?" Kaşını kaldırıp ellerini birleştirdi. "Nasıl bir büyü?" Güzel soru. 

"Tam emin değilim efendim. Sadece kitaba bakarken görmüştüm." İstediği cevabın bu olmadığı her halinden belli. 

"Söylemezsen eğer testten geçemezsin Prenses. Aynı zamanda yanlış söylersen de testten geçemezsin. Aklında ki adı söylemen senin daha yararına olacaktır." Mantıklı. En azından yüzde elli şansım var. Belki de yüzde yirmi beş? Lütfen, doğru olsun. "Cripty."

Gülümseyerek elini omzuma koydu. "Büyüler testini başarıyla geçtin. Tebrik ederim genç elementa." Birinin beni sarsmaya başladığını hissettiğimde gözlerimi açtım. Oldu! Oldu!  Annem yatakta dizlerinin üstünde durmuş eğilerek bana bakıyordu. Elimi gözlerimi ovuşturmak için kullandım.

"Sorun ne?" Elini kalbinin üstüne koyup kendini geriye bıraktı. Neye korktu bu kadar? "Seslendim seslendim uyanmadın. Şöyle düşün, yaşıyorsun ama burada değilsin."

Yastığa biraz daha gömülüp gözlerimi kapattım. "Bir çeşit teste tabi tutuluyorum." Yeniden kalkıp bağdaş kurdu. "Anlamadım?" Anlamamak değil de daha çok heyecanlanmış gibisin anne. 

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin