Bölüm-37

7.3K 461 95
                                    


Ellerin Hani?, Melike Şahin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerin Hani?, Melike Şahin

Doldum, Adamlar

Beni bir daha ağlarken göremeyeceksin.

●○●

BÖLÜM - 37

Ah! Ne kadar düşünmek istemesem de Sarah ve James'i özledim. Heyecanla çatalımı kenara bıraktım. "Mükemmel olur!" Gözlerini yüzümün her ayrıntısında gezdirip kaşlarını kaldırdı. Her halde bu kadar mutlu olmamı beklemiyordu? Belli etmemeye çalışsa da masada oturan herkes bu ani ruh değişimini anlamış olmalılardı.

"Yanına birini al. Akşam vakti yola çıkılacak. Öğleden sonra ise dönülecek tamam mı?" Gülümseyerek kafa salladım. "Teşekkür ederim Kralım!"

Annem yavaş hareketler ile sandalyesini geriye itip ayağa kalktı. Bacaklarına yerleştirdiği peçeteyi zarif ve hızlı hareketlerle katlayıp tabağının üstüne koydu.

"O zaman seninle konuşalım. Doydun mu diye soracağım lakin tabağında ki eti sürekli didikleyip durdun. Tok musun?" Dediğinin üstüne zaten heyecandan geriye doğru gitmiş sandalyeden ayağa kalktım.

"Tokum Kraliçem, gidebiliriz."

Kral yani babama reverans yapıp annemin yanına geçip yürümeye başladım. Kapıdan çıkınca doğru onların yatak odasına doğru ilerledik. Muhafızlar bizi görünce kapıyı açtılar. İçeri girip balkona çıktık. Karşılıklı sandalyeye oturduk. Burası sanırım beni arenada Matthew ile kapışırken izledikleri yerdi. Sandalyesini azcık daha yaklaştırdı. Yüzümü ellerinin arasına aldı.

"Sinirin hala geçmedi mi gün ışığım?" Avuç içlerine daha çok yaslandım. Bu konu belli etmesem de, beni de endişeleniyordu.

"Geçti gibi ama gözlerimin rengi neden hala böyle anne?" Yanağımı okşayıp sandalyesinde yaslandı. Dudaklarını büküp kafasını salladı. "Hiç bir fikrim yok kızım. Ne baban, ne de ben ateş elementine sahibiz."

Nasıl yani? Boşlukta kalan ellerimi masanın üstüne indirdim. "Nasıl? Mesela?"

"Hava - toprak = ateş elementini ortaya çıkarıyor." Ne yani bunların eşleştirmeleri mi var? "Su ve ateş?" Gülmeye başladı. Herkes bu iki zıt elementin karışımının ne olacağını merak eder. Öyle değil mi? "Toprak elementi ortaya çıkabiliyor. Ama bazı ailelerde çocukları hava elementine sahip olan da oluyor. Bu eşleşmelerden açıkçası pek emin değiliz."

"Anladım anne." Bir konuyu hatırlamış gibi öne atıldı. "Dünya'ya kiminle gideceksin?"

Bahçeye bakıp yeniden anneme döndüm. "İvan ile galiba. Belki de Aaron. Emin değilim." 

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin