Bu bölüm KbraYaln861 ' e ithaf edilmiştir.
Herkese iyi okumalar...
●○●
BÖLÜM - 53
Bedenimde ki ani değişimle gözlerimi açtım. İçim sanki cayır cayır yanıyor. Açılan kapıyla dolan gözlerimi çevirdim.
*Sakin ol prenses. Düzelecek.*
Sephıre'ın yumuşak sesiyle gevşeyen vücudum, derin nefes çekmeme sebep oldu. İyi ki varsın. İçeriye giren prens ve prenseslere anlamsızca bakmaya devam ettim. Özellikle içlerinden birisine. Geri zekalı, egoist prens Andre tabi ki! Kaza yapmadan önce gördüğüm maviler yine tam karşımdaydı. Ona bir teşekkür borcum var. Gözlerimi gözlerinden ayırmadan selamını verdim.
"O gün arabayı kurtarma çabanızdan ve bana yardım ettiğiniz için teşekkür ederim Prens?"
Adını bilmediğimi anlayınca elini önüne getirip hafifçe eğildi. Yeniden dik pozisyona geçerken konuştu.
"Ateş Krallığının Veliaht Prensi Matt."
Kafamı sallayarak duyduğumu belirttim. Gerisine lüzum yok. Andre diğerlerinden öne çıkıp bana yaklaşırken elimi kaldırdım.
"Siz Prens Andre, diyeceğiniz tek bir kelimeyi dahi duymak istemiyorum. Her ne olursa olsun, yaşadığımız anı kolayca unutamam. Çünkü bende size bir kaç plan kuruyorum. Uygulamaya geçmek üzere."
Yanında konuşmam boyunca renkten renge girmiş sarışın kız Andre'nin elini tuttu. Gözlerini kısıp
"İkizim dediklerinden pişman olup senden özür dileyecekti. Neden bu kadar tribe girdin anlamış değilim. Kaldı ki on sekiz yıllık hayatım boyunca ikizimin ailemden birine dahi özür dilediğini duymadım. Biraz olsun sen de ön yargını indir."
Tanrım! Ben akıl dağıtma kurumu muyum? Kız prenses, ama beyin yoksunu. Sanki ben demişim gel benden özür dile diye. Yaslandığım yastıktan ayrılıp yorganı indirdim.
"Size, gelin benden özür dileyin dedim mi Prenses?"
Dudaklarını ısırıp Andre'nin elini daha da sıktı. Anlaşılan civciv geriliyor... "Hayır." Kafamı sallayıp aynı onun gibi gözlerimi kıstım.
"O zaman, siz neyin tribine girdiniz prenses?"
Kahverengi saçlı, uzun boylu kız parmaklarını şaklattı. Diğerlerinden öne gelerek boğazını temizledi. Öksürmesine gerek yoktu aslında dikkat çekmek için. Zaten ona bakıyorduk.
"Ben Yer Altı Krallığının Veliaht Prensesi Adeline. Yanımda gördüğün siyah saçlı ise Cadı imparatorluğunun Veliaht prensesi Caroline."
Lexa göz kırpıp gülümsedi. Diğerlerine nazaran daha içtendi. 'Ben ve Dıana ile zaten tanışıyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...