Bu bölümü de her bölümümü okuyup oy veren değerli destekçilerimden olan @tftvrf ithaf ediyorum.
Samatya'da İlk Rakı, Melike Şahin
Uykumun Boynunu Bükme, Melike Şahin
Baharmış en sevdiği mevsim...
●○●
BÖLÜM - 19
Kraliçe Lydia, Kraliçe Elenor' unmoralinin bozulduğunu anlayınca konuyu dağıtmak için gülümseyerek kraliçeyebaktı. "Sen ne yapıyorsun Elenor? Edward nasıl?"
"İyiyiz. Duymuşsundur belki okulu erken başlattık. Müdire Sandra ile eğitim kadrosunu düzenlediler."
"Güzel."
Kraliçe Elenor Prensese döndü. "Sen ne yapıyorsun Lexa'cım?" Annesine yandan bakıp tekrar kraliçeye döndü. "Annemler ile uğraşıyorum Elenor Teyze ne yapayım."
Kraliçe Elenor kahkalara boğulurken, Kraliçe Lydia kızına öyle olsun der gibi bakmaya başladı. "Lydia, zorla toplantılara götürmeye mi başladın?" Omuz silkip prensese kızgınca baktı.
"Sende nedenini biliyorsun ama... Gelmek zorunda!" Kraliçe, arkadaşına hak vermiş gibi.
"Biliyorsun sende Lexa. Yakında on sekiz yaşına gireceksin. Resmi taht varisi olacaksın. Bu yüzden toplantılarda ne olduğunu ve neler konuşulduğunu öğrenmen gerekiyor. Şu an sıkılıyor musun?" Dehşetle eğildi.
"Yok artık Elenor teyze. Senin yanına geleceğimizi duyunca ne kadar sevindiğimi annem biliyor. Hatta yanlışlıkla su fıskiyesinin su hızını da arttırmış olabilirim..." Kraliçe Elenor uzanıp Prenses Lexa' nın elini tuttu. Prenses bana bakıp yeniden Kraliçe ye döndü. "Özel şovalye ha?"
"Evet." Kısa süre birbirleri ile bakıştılar. En son bana döndü. "Annabeth gidip Edward' a gelişme olup olmadığını sorup gelir misin? Muhafızlara Kral Edward' dın çalışma odasını arıyorum dersen yardımcı olacaklardır." Ayağa kalkıp reverans yapıp kapıya ilerledim. Önünde durdum.
"Kapı!" dedim. Çıkıp Kral Edwardın çalışma odasını aramaya başladım.
KRALİÇE ELENOR'UN AĞZINDAN
Annabeth ayağa kalkıp reverans yapıp gitti. Kapı kapanana kadar konuşmadan birbirimize baktık. Kapı kapanır kapanmaz Lexa çığlık attı. "Ona bakıp durmamak için kendimi ne kadar tuttum bilemezsiniz! Neden sana o kadar benzediğini biliyor musun Elenor teyze?"
"Çünkü benim kızım da ondan Lexacım."
Lyida, dehşetle elindeki çatalı düşürdü. "Nasıl kızın? Emin misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...