Breathe In Breathe Out, Blanks
Sins Of War, Timothy Shortell
Her neyse.
●○●
BÖLÜM - 71
Neden her yere gizli bölme koymak ister ki biri? Duvarı kısaca iteleyip geriye doğru açılmasını sağlayan babama garip bakış atıp içeri ilk giren oldum. İçerideki sandalyelerden birine oturup onlara baktım. Karşımda ki duvara yaslandılar.
"Ne oldu Berthilda?" Ses tonundaki merak ve endişeyi saklamamıştı. Yasaklı ormana girmemi nasıl açıklayacağım...
*Anlatabilirsin her şeyi prensesim. Artık ikimizi de koruyabilirim.*
Seph'in her zamankinden daha güçlü çıkan sesiyle oturduğum yerde dikleştim. Peki. Korkacak bir şey yok.
"Kral Tut'a hizmet eden biri var krallıkta. Beni ya kaçırmak ve ya öldürmek için iş birliğini yakaladığımız biri."
Şimdi bakışları değişmişti. Gözlerindeki karanlığı şu ana kadar görmediğime yemin edebilirim. Camsız sarı ışığın ateşlerle süslendiği bu odada, ikisinin de gözlerinin arasında kapana kısılmış gibiydim.
"Tam olarak ne oldu? Her şeyi anlat eksiksiz şekilde."
Annemin dedikleriyle derin nefes alıp olayı tam kavramak adına hemen anıları toparlamaya çalıştım. İlk seph, sonra elena ile şüphemiz sonra da yasaklı orman. Peki ormanda hepimiz ne yapıyorduk? İdman. Harika.
"Beni sözümü kesmeden dinlemenizi istiyorum, konuşmam bitince gereken şeyleri sorarsınız."
Sessiz olduklarından emin olduğum bakışlarıyla konuşmaya başladım.
"Omzumdaki dövme aslında mühürlü hayvanımın işareti. İlk size korktuğum için söylememiştim lakin artık öğrenebilirsiniz. Onunla aramızda ciddi bir güçlü bağ var. Ve yasaklı ormanda yaşıyor."
Ben konuştukça kaşları çatılmaya devam ediyordu. "Etrafa bilerek dedikodu olarak yaydığınız, efsane olarak dönüşen ruhlu ormanın öyle bir yer olmadığını biliyorsunuz ki bana gerçeğini bildiğiniz efsaneleri anlatmakla ve kızmakla vakit kaybetmeyin lütfen! Ben gerekeni biliyorum. Kısacası yasaklı ormanın kötü bir yer olmadığını biliyorum. Bundan sonrası şöyle gelişiyor; Benjamin'i biliyorsunuz. Benjamin Blake, hava elementi kullanıcısı. Kendisi arkadaşım Lena'nın hem erkek arkadaşı hem de grubun üyelerinden işte. Elena ile bir süre önce benimle konuştu. Benjamin'in hareketlerinden kuşkulandığını ve bir şeyler çevirdiğini anlattı. Ki kendince sebepleri vardı. Birisiyle ormanın girişinde konuştuğuna bende şahit olmuştum daha sonrasında İvan'a onu araştırmasını söyledim. Ondan ses çıkmayınca ben kendi imkanlarımla bir kaç şey öğrendim. Onun aslında buraya sahte belgelerle girdiğini, yaşça bizden büyük olduğu, doğduğu yerin Karanlık Krallık olduğu ve sürekli oraya gittiği gibi bilgiler edindim. Daha sonrasında onu dün gece yasaklı ormanda biri ile konuşurken duyduk, İvan ve diğerleriyle. Karşısında ki adam ona ''ondan gözünü ayırma. Ne yaptığını, kimlerle takıldığını, ne kadar güçlendiğini hep bunların bilgisini istiyorum. Çok yakında her şey yoluna girecek. Biz bu sefer başaracağız. Planlarımızı harekete geçirme zamanı geldi.'' gibi cümleler kurdu. Kısacası yani Benjamin arkadaşımı aracı olarak kullanıyor, bize ihanet ediyor ve beni öldürmek istiyorlar. Ne yapacağız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...