Jane; Chirs, Katherina ve İvan üçlüsünün diğer üyesi. Zaten bahsetmiştik. Katherina , ''Jane'de burada değil.. '' Demişti.
İyi okumalar.
●○●
BÖLÜM - 46
JANE DARLYN
Cidden benim burada hala ne işim olduğunu anlamıyorum! Koskoca şehirde benden başka kadın koruma yok mu? Yine de korumasını yaptığım kişileri seviyorum. Leydi Lana ve biricikleri... Şuan ne mi yapıyorum? Odasının dışında, kendilerinin dışarıya çıkmasını bekliyordum. Büyük ihtimalle şehre, sarayımıza gelecekler. Karşı koridorun başından koşarak gelen Lord Kaleb'e gülümsedim. Beni görünce yüzündeki o aydınlanma... Seni yerim be çocuk! Sarı saçları gözünün önüne düşüyordu. Şimdilik sıskaydı. Ama boyu yaşıtları ile orantılıydı. Kaleb'e haylaz olmak yakışıyordu. Ama yaramaz diye kötü düşünmeyin!
Leydi Lana ve ablalarının ciddi bir ortamdalar ise sözlerinden çıkmazdı. Leydi Lana ile çok iyi anlaşıyoruz aslında... Önümde duran küçük beden kollarını havaya kaldırarak gözüme baktı. Dudaklarımı büzerek baktım küçüğüme. Etrafta bir sürü muhafız var ama. Kısa şekilde reverans yaptım.
"Lordum! Biliyorsunuz şuan sizi kucaklamak isterdim lakin etrafta çok fazla muhafız ve görevli var."
Minik ayaklarını yere vurup, sarışın olmasından kaynaklı fazla görünmeyen kaşlarını çattı bana. Tanımasam kaşlarını çattığını anlamayacağım...
"Ben loydum dimi? O zaman sana emiy veyiyoyum!"
'R' harfini söyleyememesi onu daha da tatlı yapıyordu! Sen nasıl beş yaşındasın? "Emredersiniz Lordum!"
Kollarını açarak gülümseyen Kaleb'i kollarının altından tutarak tek hamleyle kucağıma aldım. Onu tek hamlede kucağıma almamın hoşuna gittiğini biliyordum. Küçük bacaklarını belime dolayıp, kollarını boynuma sardı. Kafasını da boynuma yaslayıp mırıldandı.
"Odaya giy Jae."
Jae... Küçük lordum bana hitap ediyor. Kapıyı çalıp geri adımladım. Kolumu geri Kaleb'e sardım. Leydi Lana' nın *Gir* sesi yükselince muhafızlar iki taraftan kapıyı açtılar. İçeride sandalyeye oturmuş Leydi Riley' in saçını tarıyordu. Kaleb'in bu halini görünce gözlerini devirdi Leydim.
"Kaleb! Kaç defa dedim sana Jane ablan bir askılık değil. Sürekli kucağındasın. Artık bıkacak bizden. Azcık da elini tut."
Kollarını leydimin dediklerinden sonra daha sıkı sarmalamasıyla nefesim kesilmişti. Kaleb... Lordum... "Lordum. Nefes. Alamıyorum." Tane tane çıkan sözcüklerim karşısında korkuyla kollarını gevşetti. Yüzünden neredeyse ağlayacağı belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...