Grubun Adı : Enthusiasts Of The Kingdoms
Grubun simgesi: ⤵
- KARAKTERLERİN ÖZELLİKLERİ -
(Yer Altı K.) Prenses Adeline: Annabeth'e kötü zamanlarında yardım edecektir. (Spoi.) Annabeth'in en yakın arkadaşlarından biridir. Elementine çok hakim ve üstün zekalıdır. Grubun plan beynidir. Tersi kötüdür. Krallığında kötü kalpli bilinse de arkadaşlarına karşı öyle değildir.
(Toprak K.) Prenses Dıana: Bitkilere ve doğaya çok bağlıdır. Neşe dolu ve sevecendir. Grubun şakacısıdır. Bilmece sormayı ve şakalamaya bayılır. Bundan dolayı onun verdiği hediyeleri kabul etmekte zorlanır, kuşkuyla yaklaşırlar. Sadık bir arkadaştır.
(Ateş K.) Prens Matt: Annabeth' in en yakın arkadaşıdır. Grubun soğuk prensi , Annabeth ile zirveyi paylaşıyorlar.. Tamamen mantık üzerine kurulmuş bir yapısı vardır. En güvendiği kişi Annabeth'dir. Ona babası dışında Bertilda diye seslenen ikinci kişidir. Annabeth'e en kötü zamanlarında ayakta kalmasını sağlayan kişidir. (Büyük spoi!) İnsanlarla arasında mesafe vardır.
(Su K.) Prenses Lexa: Kendini grubun en güzeli olarak görüyor. Çok meraklıdır ve bu onun başına sürekli bela getirmiştir. Ailesine karşı sır tutma konusunda pek iyi değildir. Kraliyet ailesinde doğmasaydı nasıl bir hayat yaşayacağı en merak ettiği şeydir.
(Büyücü K.) Prenses Amy: Grubun şımarığı ve alınganı. Ortaya bir şey söylendiğinde üstüne alma gibi bir problemi var. Çok sulu gözdür. Büyü ile yapamayacağı şey yoktur. İkizine çok bağlıdır. O olmadan bir yere katılmaz ve yapmaz.
(Büyücü K.) Prens Andre: İkizini çok sever. Aksiyona bayılır ayrıca kendini beğenmiş bir kişiliği vardır. Ailesi tarafından konulan kısıtlamaları vardır. Savaş gibi kavgaları sevmez. Gerektiği yerde uygulamaktan da çekinmez. İddiaya girmek en sevdiği şeylerden birisidir. Bazen çekilmez olabiliyor..
(Cadı İmp.) Prenses Caroline: Grubun matematik dehası. Olasılık ve tahmin konusunda çok iyidir. Grubun sözcüsüdür. Bunun nedeni Kral ve Kraliçelerin ona diğerlerinden fazla güveniyor olması. Ailesi yüzünden kötü olarak gözükse de, ne ailesi kötüdür ne de kendisi... Halkı tarafından korkulan biri olmak onu içten içten yıkar. Annabeth onu anlayan tek kişi olduğu için yapmayacağı şey yoktur.
(Hava K.) Prens Harry: Grubun en dürüstü. Çünkü asla yalan söyleyemez. Bu onunla sürekli dalga geçilip , kızıldığı yönüdür. Gruptakiler bazen planları Harry 'e izin aldıktan sonra anlatırlar ki ötmesin. Ailelerinden izin alırken Harry' e de sormaları baya gerilim yaratan sebep. Bu huyundan nefret eder. İyi kalpli birisidir.
- HEPSİNİN ORTAK ÖZELLİĞİ -
. Müzik / Şarkı söylemek
. Dans etmek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...