Bölüm - 60

5.4K 324 209
                                    

Mito, DPR IAN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mito, DPR IAN

Stir Crazy, Unlike Pluto

●○●

BÖLÜM - 60

Karanlıkta olmama rağmen net görebiliyordum. Gökten yere ışık hızıyla renk topu düşünce anın etkisiyle geriye doğru savruldum. Arkamdan gelen güç olduğum yerde durmamı sağladı. Kafamı yerden kaldırınca az önce ki yerden eser yoktu? Etraf pembemsi ve turuncumsu rengin karışımıydı. Asıl korkunç olansa, gökyüzünde dünya ve ayı net şekilde görebilmem. Cidden beynim kafamdan atlayıp kaçacak gibi.. Önümde sonsuzluğa inen kocaman uçurum. İleride bir patika daha vardı. Mesafeyi tahmin bile edemiyorum. Beyaz ışık karşıda ki patikada durdu. Silüet'e dönerken yattığım yerden ayaklandım.

Sanırım son testti bu? Arkasında ki kocaman dağın üzerinde üç tane daha silüet vardı. Onları tanıyordum! Bilgelik, cesaret ve büyü oradaydı. Gülümseyerek selam verdiklerinde kısaca eğilip selam verdim. Hepsi eşitken bu kadın nasıl onlardan daha kudretli görünebilir?

"Son testin ne olduğunu sana söylemedik evrenin koruyucusu."

Evrenin koruyucusu? Elementa dediklerinin açılımı bu olsa gerek. Beyaz elbisesine kıyasla oldukça mükemmellikte duran, etrafta ki hafif rüzgârdan uçuşan açık mavi saçları sanki okyanusun parçasıymış gibi duruyor.

"Her şeyden önce sana sorum şudur. Testi geçersen eğer neyin parçası olacağını biliyor musun?"

Uçurumun ucunda tam karşısına dikildim. Korkusuzca birbirimize bakarken etraf soyutlanmıştı. Sadece o ve ben vardık.

"En ufak fikrim bile yok."

Zarifçe bulunduğu yerden havaya doğru süzüldü. Sanki her an düşebilir gibi. Saçları havada olmasına rağmen omuzlarında duruyordu. Söylesene, nasıl mükemmellik bu?

"Testi geçersen, gezegenlerden sorumlu koruyucu sen olacaksın. Gezegenler arasında ki barışı korumaya çalışacaksın. Herkesi korumak görevin oluyor. Ama öncelik kendi halkında ki sulhü koruyacaksın. Bunu nasıl yaptığın sana kalmış. Biz doğanın dört tanrıçası senin yanındayız. Evrenin yasaları senin arkanda."

Evrenin yasaları, sanırım Sephire'ın çok önceden bahsettiği kişilerdi. Sanırım? Dağın üzerinde ki üçlü de yanına geldiler. Şimdi hepsi aynı hizadaydı.

"Sana büyülü veya zekâ gerektiren bir şey sormayacağız."

Hepsi aynı anda konuşunca gelen titremeyle olduğum yerde kalakaldım. Hiçbir şeyden ölesiye korkmayan sen, bu kadınlardan korktuğunu kabul etmen gerek. Aralarında bakışlarım gezinirken az önce ki kadın konuşmayı devam etti.

"Hayalinde ki gelecek nedir prenses?"

Hayalimde ki gelecek? Etrafın mükemmel renklerine son kez bakıp gözümü kapattım. Önüme gelen hayallerimle gülümsedim.

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin