Bad For Me, Sebastian Javier
Rule The World, Skott
Geriye dönmek istiyorum.
●○●
BÖLÜM - 47
Hala saçımı okşarken gözlerimi yeniden kapattım. Saçlarımın arasında ki eli, kas gevşeltici gibi etki yapıyordu. Vücudumda kol gezen rahatlık hissi vicdanımı ve düşüncelerimi azaltıyordu. Kolumda ki ve bacağımda ki acı hissini şu ana kadar hissetmemiştim. Adeta vücudumu aynı anda yüzlerce bıçak kesiyormuş gibi... Ben bu haldeysem İvan? Gözümün önüne gelen beyazımsı bez sinirimi şimdiden bozmaya yetti. Alnımı buruşturup düzelttim. Neden alnımda sargı var ki? Saniyeler içinde gözüme gelen anlar sayesinde hatırladım. Alnıma silah kabzasıyla vurmuştu. Doğru ya...
Kapı öyle aceleyle açılmıştı ki, sertçe duvarla buluşan kabza etrafa küçük de olsa duman katmıştı. Doktor Alice aceleyle içeriye girdi. Yanımda askısında asılı olan seruma baktı. Sanırım bir şeyler ters gidiyor? Annem de Alice'in bu tavrına anlam verememiş olmalı ki saçımda ki elini çekti. Kaşlarının çatık olduğunu yana dönük olsa da görebiliyorum.
"Sorun ne Alice?"
Kol saatine bakıp anneme döndü. Yatağımın yanında ki demire yaslandı.
"Elenor, Annabeth'in en az bir gün daha uyuması gerekiyordu. Yani hala verdiğim narkozun etkisinde olmalıydı. Seruma onu uyandıracak ilacı enjekte etmedim. İzninizle bir kaç test yapmam gerekli."
Babam annemin yanında ki boş yeri alırken, aklında bir şeyler olduğu belliydi. Annemi yatıştırmak adına ellerini tuttu.
"Bertildamdan sen sorumlu değil misin? Ya senden habersiz biri gelip kızımın serumuna bir şey enjekte etti, ya da vücudu buna karşı geldi. Sence, senden habersiz odaya birinin girmesinin ihtimali yüzde kaç? Kapıda muhafız olmasına rağmen?"
Babamın sorusu Alice'i kuşkulandırmıştı sanırım. Halinden belliydi.
"Muhafızlardan biri yardım ettiyse Edward, bu ihtimal düşündüğüm yöntemle %75, ama farz edelim etmedi odaya girme olasılığı %10. Bu oranda hemşire kılığı. Vücudunun tepki verme olasılığı da var. Sonuçta güçleri açığa çıktı. Bunun için tetkikler yapmalıyım. Annabeth'i sizden en fazla on dakikalığına alıyorum."
Babam kafasını salladı. Hala kaşları çatıktı. "Jane , Katherina ve Chris'te kızıma eşlik edecekler. Muhafızlar yerine onları çağırsan iyi edersin. Koridorda İvan'ın odasının önünde olmalılar."
Onlar da kim? Alice açık olan kapıdan çıkıp babamın dediği isimleri seslendi. Ağrılarım yüzünden sürekli yüzümü buruşturuyorum. Ve bu hiç hoş değil! Annem yeniden bana döndü. Gözü sargılarıma takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...