FİNAL

3.8K 275 235
                                    

Nobody Gets Me , SZA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nobody Gets Me , SZA

Change, Lana Del Rey

Her masalın sonu gibi...

●○●

FİNAL

Tam ona doğru ilerleyecekken duyduğumuz ıslıkla kımıldamadık. Arkada keman çalarken; Matt ile orta alana ilerlemeye başladık. "Şimdilik onu aklından çıkarmaya çalış. Az da olsa eğlencene odaklan. İlk defa vals yapacaksın." Keşke bende de bu umursamazlık olsa. Adam beni kaçırmış, bu dansa odaklan diye tavsiye veriyor. Bu kadar insanın içinde kendimi küçük düşürecek değilim! O kazanmadı, ben kazandım. Eve sağ salim dönen benim.

"Hazır mısın?" Bana baktıklarını anlayınca gülümsedim. Hiç problem yok! Diğerleri ile provadaki yerlerimizde durduk. Sahne ışıkları kısılıp üzerimizde yoğunlaşınca ondan gözlerimi çekip Matt'e odaklandım. "Sorman bile hata." Gülümseyerek birbirimize bakarken müziğin başlamasıyla birbirimize yaklaştık. Prenses olarak ilk dansımda kendimi tanıtmak için fırsat. Uzattığı elini tutup, kolumu rahatça uzattım. Etrafımda bir tur döndürüp sağ elimi karın hizama koyup, sol bacağımı geriye uzatarak eğildim. Çok güzel gidiyor. Aynı anda dik durup sol koluna elimi yerleştirdim. Elimi tutunca kafasını yaklaştırdı.

"Harika gidiyorsun. Düşünme ve bakmada." Gülümseyerek ileriye ve sağa adım attık. Tamamen gözlerim ondaydı. Tut; ne umurumda şuan, ne de düşüncelerimde. Döndükten sonra bir sola, bir sağa adımlar... Her adımımızda kemanist daha sert ve net çalıyordu. Mükemmel müzik, mükemmel dans. Geriye adımlayıp maskesini süzdüm. Benimkinden daha dikkat çekici. Güzel işlemeler. Gözlerini hizalayıp elini sıkıca tutup döndürmesine yardım ettim. Kusmak istemem. İki turdan hemen sonra tekrar kolunu tutup sağa doğru adımladık. Sola, sağa ve dön! Hepimiz birbirimizin yanından daire çizerek geçiyorduk.

Maskelerimiz bu muameleye iyi dayanıyor. Hepimiz toplu halde dönerken sağ, sol adımlarken mükemmel gözüktüğümüze yemin edebilirim. Bu kadar iyi olduklarını tahmin etmemiştim, yalan yok. "Diğerleri partnerlerini ne zaman buldu?" Sol kolundaki elimi indirip elini tuttum. Birbirimizden bir adım uzaklaşıp tekrar yaklaştık.

"Sadece seninle ben daha çok çalıştık farkındaysan. Onlar aylar öncesinden pratik yaptılar."

Vay. Bir kez daha birbirimize yaklaşıp uzaklaştık. Etrafımda bir kez dönüp, sol kolumu geriye uzattım. Tekrar elini tutup kollarımızı gerginleştirdik. Sağ elini tuttum. Yine gülünce etrafımda çevirmesine izin verdim. "Yine gülüyorsun, gülme!" Devam edince göz devirdim. Aynı anda kolumuzu sola uzatıp tuttuk. Bu seferde sağ tarafa yapınca dönüşte hemen elini tuttum. Sağa adım atıp sola geçince dikkatli ve hızlı şekilde dizine doğru eğildim. Alkışlar ve çığlıklar eşliğinde doğruldum. Diğer hareketleri de yaptıktan sonra belimden eğmesiyle kafamı geriye eğdim. Tekrar bir curcuna koparken kolundan tutundum.

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin