Nightmare, Halsey
Home By Now, Muna
●○●
BÖLÜM - 62
Hangi aptal bu kafayla silahı getirir? Hayır, böyle bir şeyi benden önce Tut görseydi burada ki insanlar ne yapacaktı? Silahı alıp askısıyla boynuma astım. Hayır, bir de zayıf olsa neyse. Yüz üstü yattığı için omzundan ittirdim. Sol kolunu kaldırıp kendime doğru çektim. Teyzem burada, annem ve babam yukarıda beni bekliyor, benim uğraştığım işlere bak. Kolunu omzuma atıp etrafa baktım. Nereye götürebilirim ki? Hemşire Alexıs? Mükemmel fikir!
Bahçenin etrafından dolaşıp okulun muayene odasına girebilirdim. Evet kesinlikle. Yok biz bununla böyle yürüyemeyiz. Hadi Annabeth sen ne ağırlıklar taşımış kızsın bunu mu kaldıramayacaksın. Kollarını bırakınca otomatik öne düşerken bacaklarından tutup ayağa kalktım. Tanrım! Sen bana güç ver.
Kısa ama hızlı adımlarla bahçeyi dolanırken düşünmeden edemiyordum. Bu adam nasıl ormanın içinden çıkabildi. Acaba portal mı açtı? Elinde silah da var. Yüzü gözükse anlayacağım da maskeden gözükmüyordu. Tahmin yapabilirdim o zaman. Of, kesin yukarı çıktığım zaman bir dünya sorgu yiyeceğim. Duvarın arkasında kalıp kafamı çıkardım. Etrafta fazla öğrenci yoktu ve muayene odasının kapısı açıktı. Bu avantaj. Omzumun acısını görmezden gelmeye çalışsam da geçmiyordu. İndirmem gerek artık!
Bir, iki, üç!
Kapıya koşup hızla içeri girdim. Alexis ve Alice hızla ayağa kalktılar. İkisi de şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı. Alice burada olmasa olmaz mıydı? Babama umarım söylememe konusunda ikna edebilirim.
"Kapıyı hemen kapat Alexis!"
Derken bende yabancıyı sedyeye yatırdım. Maskeyi yüzünden çektim. Nefes alamıyor gibiydi. Zaten alamaması normal! Bu yaşayamaz ki burada. Alice hızla yanıma gelirken maskesinin yanında ki filtreyi çıkardım.
"Alice bu adam yabancı. Ormandan çıktı ve yardım isterken bayıldı. Şimdi de nefes alamıyor gördüğün gibi. Bize filtre oksijen ve ya başka bir şey lazım."
Elini kaldırıp dolaba koştu. "Yüz maske filtresinden bahsediyoruz dimi?"
"Evet." Filtreyi takıp adamı ayıltmamız gerek. Sonra da geldiği gibi geri yollamamız lazım. Şu kıyafetlere bak. Bu polisin ne işi var burada ya? Yeleğinde ki bayrağa bakılırsa İngiltereli. Çıkardığı filtreyi maskeye geçirip sıkıca çevirdim. Maskeyi geri yüzüne taktım. Sırtımda ki silahı çevirip elime aldım. Uyanması lazım?
Gözlerini yavaşça açıp derin nefesler almaya başladı. Gözlerini kısıp benim olduğum tarafa dönünce hemen doğrulup bacağında fark etmediğim usp tabancayı çıkartıp doğrulturken avucumun içinde ki silahını ona doğrulttum. İkimiz de korkusuzca birbirimize silah doğrulturken Alice ve Alexis geriye doğru adımladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantastik|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...