Mental Funeral, Ehle
Cherry Lips, Vanotek
Güllerin arkasında bir başıma oturuyorum.
●○●
BÖLÜM - 34
PRENSES DIANA'NIN AĞZINDAN
Uzun gelen bir yolculuğun üstüne saraya gelmiş akşam yemeği yiyorduk. Annem gülmeye başlayınca bakışlarımı yemeğimden çektim. Elinde ki peçete ile ağzını sildi.
"Sonunda kızlarını bulduklarına inanamıyorum! Resmen onların kopyası..." Bunu o kadar mutlu söyledi ki ben bile gülümsemeye başladım. Ama bozmazsam olmaz. "Normal anne. Sonuçta onların kızı değil mi..." Yüzünü düşürüp kollarını bağladı. '"Bir kere de beni bozma olur mu kızım!"
"Bir şey diyemem. İzninizle bizim toplantı salonunu hazırlamam gerek. Malum on dakika sonra hepsi burada olacaklar."
"İzin senindir kızım." Babamdan onay gelince çatalı masaya koyup ayağa kalktım. Yemek salonundan çıkıp yanıma Maria'yı çağırdım. Karşıma gelip eğildi. "Nasıl yardımcı olabilirim prenses?"
"Benim toplantı salonumu acilen hazırlamalarını söyle."
"Hemen prenses!" Merdivenlerden aşağı inip sarayın önünde durdum. Bizimkilerin at arabası bahçenin kapısından içeri girince mutluluğumu saklamadım. Üç günde özledim kerataları. At arabasından Matt dışında acele ile inen grubuma ellerimi açtım. Grup sarılması yaptıktan sonra salona çıkmış koltuklarımıza oturmuş konuşuyorduk. Amy (Büyücü K. Prensesi) ellerini masanın üzerine koydu.
"Elenor teyzelerin krallığına gidiyoruz değil mi?" Matt (Ateş K. Prensi) gözlerini devirip anında cevabı yapıştırdı.
"Hepimiz burada olduğumuza göre ve buraya üç gün önce geldiğimize göre bir tek orası kalıyor. Bildiğin soruları neden tekrar sorma gereği duyuyorsun?" Amy ellerini masadan çekip sandalyesine oturdu. Kızımız anlaşılan her zaman olduğu gibi küsecek.. Yine de gönlünü almak adına anlaşılan ben devreye gireceğim.
"Evet Dört Element Krallığına gidiyoruz Amy'cim." İkizinin yanında oturan Andre'ye (Büyücü K. Prensi) döndüm. "Ne zaman gidiyoruz?"
"Bu gece. Sabaha zaten krallıkta oluruz. Okulda da şaka yaparız diye düşünüyorum?" Masanın sonunda sessizce oturan Harry yani namı değer bülbülümüz de (Hava K. Prensi) konuşmamıza dahil oldu.
"Aynen, zaten Elenor Teyze de bize kızmaz. Ya da Edward amca." Harry'e *sen konuşma!* bakışlarını yollayan Caroline (Cadı İmp. Prensesi) gözlerini herkeste gezdirip asıl düşünmemiz soruyu sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasía|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...