Luv U 2 Death, Mıssy
White Lie, Lenii
Bölüm başı veya sonlardaki y/n başlıklı notlar ilk yayınladığım hallerde ki duyurular. Dokunmak istemedim eski halini bozmak istemediğim için. O yüzden artık ciddiye almanıza da gerek yok.
İyi okumalar dilerim!
●○●
BÖLÜM - 36
Ama içlerinde prenses Lexa ve Dıana'yı görünce onların beklenen misafirler olduğunu anladım. Yanlış görmüş olabilir miyim? Yok ya hem ne demiş bilim adamları ilk düşündüğün cevap şey her zaman doğrudur. Acaba böyle mi demişlerdi? Koca yarım saati kendimle felsefe yapmam ve boş boş oturmamla geçti. Resmen boşuna derse girmemezlik yaptım. Derse katılsam daha eğlenirdim. Koca yarım saati hiç bir şey yapmadan oturarak geçirmiş ve geçirmiş oldum. Ne kadar iyi bir aktivite. Ama pişman mıyım? Hayır.
Şuan ateş elementi sınıfında üçüncü dersime giriyordum. Kızlarla buluşmamıza on dakikadan az bir süre kaldı. Profesör Emma ile göz göze gelince durdum. "Annabeth! Buraya gel canım."
Geleyim canım. Ceketimi masanın üzerine bıraktım. Ayağa kalkıp profesörün karşısına geçtim. "Ateşini kullanarak cisim yapmanı istiyorum."
Cisim... Ellerimde ki sıcaklığı hissedince onu bir hançere yönlendirdim. Hadi yapabilirim! Ateşi ellerime getirmeyi başardım. Bu iyi bir şey. Elimde sanki hançerin kulbunu tutuyormuş gibi yapıp hançerin şeklini düşündüm. Aradan on saniye sonra hançer şeklini aldı. Düşünmek yapmanın yarısıdır mıydı? Yoksa inanmak başarmanın yarısıdır mıydı? Bence düşünmekti? Profesör Emma elinde ki boş kâğıdı panoya asıp uzaklaştı.
"Yaptığın hançerin simülasyon mu, hançer mi olduğunu anlamamız için bıçağı fırlatmanı istiyorum."
"Etrafı yakarsam?"
"Sadece kâğıda odaklan."
Her halde anlamıyor. Nefeslerimi düzenli hale getirdim. Bana bıçak fırlatmayı anlattığı gün aklıma gelince gözümü kapatıp derin bir nefes aldım. Uzun zaman sonra tekrar gelen zihnimde ki erkek sesinin dediklerini tekrar ettim. Bir zamanlar onunla tekrar ettiğim sözler. Düzenli nefes al ver, tek gözünü kapat ve ucunu hedefe hizala. Nişan al ve fırlat! Bıçağın ellerimin arasından çıkmasıyla tuttuğum nefesi yavaşça verdim. Onlar için geçen on saniye benim içimde dakikalarımı aldı. Yaptığım hançer görünümlü ateş kâğıdın tam ortasında duruyordu. Profesör Emma elini havada sallayınca külleri yere dökülen hançere şaşkınca baktım. Profesör Emma ellerini çırpmaya başladı.
"Aferin Annabeth. Ders bitmiştir."
Masamın üzerinde ki ceketimi giyinip yanda asılı olan çantamı omzuma aldım. Profesör omzumda ki çantayı işaret etti. "Okul içerisinde dosya kullanılması gerektiğini bilmiyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...