Bu bölümde güzel yorumlarından ötürü ebrartastan18 'e gelsin. 👋
In Madness, Constance
Tattoo, Eva Timush
●○●
BÖLÜM - 29
3 YIL ÖNCE
"Hey Annabeth!"
Arkamdan seslenene aldırış etmeden sınıfa doğru yürümeye devam ettim. Koluma bir el değince mecburen arkama döndüm. Muhtemelen birinci sınıflardan bir kızdı. Nefes nefese kalmıştı. Parmağını bir dakika anlamında kaldırdı. Kollarımı bağlayıp soluklanmasını bekledim. Ne yani şimdi de bu veletlerle mi uğraşacağım? Başını kaldırıp doğrudan gözlerime baktı.
"Hakkında bir iddia var! Dikkat etmelisin."
Kız cebindeki peçeteyi çıkartıp yüzünün yanında koşmaktan akan ter damlalarını sildi. Lanet olası bir iddia daha mı? "Tamam."
Arkamı hiç bir şey olmamış gibi dönüp kalan yolumu ilerlemeye devam ettim. Kızın arkamdan nasıl baktığını merak etmiyor değilim. Sınıftan içeriye adım attığım anda herkesin dikkatini çekmeyi başardım. Gerçekten şunu merak ediyorum. Herkes popülarite kazanmak için her türlü pisliği yapıp saçma saçma hareketler yapıyorlar. Peki ben? Sadece kimse ile konuşmayarak popüler olmuştum. Güzelliğimden dolayı popüler olduğumu düşünenler de var elbette. İkinci sınıfların gizemli ve soğuk kızı Annabeth. En arkadaki tekli sırama oturup çantamı masanın yanında ki askılığa astım. Sınıf dolmaya başlayınca kafamı sola çevirip bahçeye bakmaya başladım. Kapının sertçe açılmasıyla otomatikman ayağa kalktım. Edebiyat hocası tüm siniriyle sınıfa daldı.
"Oturun!" Kitaplarını sertçe masanın üzerine bıraktıktan sonra sınav kağıtlarını masadan alıp elinde sallamaya başladı. "Bir kişi dışında tüm sınıfın sınav kağıtları aynı!"
Sınıftan uğultular yükselince Bayan Samuel sinirle kağıtları masaya fırlattı. "Kesin sesinizi!"
Sınıf anında sessiz oldu. Soğuk rüzgarlar esiyor... Melek gibi kadının bu gün cinnet geçirmesine şahit oluyoruz. "Annabeth ayağa kalk."
Ben mi? İtiraz etmeden ayağa kalkıp Bayan Samuel'e *ne oldu hocam?* gibi baktım. "Kopya çekmediğin için teşekkür ederim. Bu hareketin dönem sonunda sana çok iyi yansıyacak. Her konuda..."
Gülümsedim. "Teşekkürler hocam!" Sıraya oturup rahatça arkama yaslandım. Bayan Samuel'in gazabında boğulmadığım için şanslıyım. Gerçi ben zaten kopya çekmedim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...