Midas, Skott
God Pt.1, Jean Castel
Uçurumu sevenin kanatları olmalı.
●○●
BÖLÜM - 8
Yanındaki karısı sanırım. Kulağına bir şeyler fısıldarken adımlarımı biraz yavaşlattım. Gülümseyerek önlerinde durup ellerimi birleştirdim. Kafasını çevirmesiyle, göz göze geldik.
"Bir saniyeni alabilir miyim?" Karısına bir şeyler söyleyip ayağa kalktı. Bazı hocalar şimdiden bize bakıyordu, masadan biraz uzaklaştık.
"Aaron, ben yeniden teşekkür ederim." Yüzünü buruşturup omzumdan ittirerek biraz önce durduğu yere yürümeye başladık. "Ne demek ufaklık, gel seni güzeller güzeli karım ile tanıştırayım." Omzumdaki elini indirip hemen durdum. Olmaz.
"Orada hocalar ve en önemlisi Kral ve Kraliçe var Aaron, olmaz." Tekrar omzumdan iteleyip aynı zamanda gülüyordu. "Utanma hadi! Sende artık bana ne diye sesleneceğine karar ver."
Göz devirip bize gülerek bakan kadına tebessüm ettim. "Ben belki dengesiz biriyim? İstediğimi söylerim." Bu sefer o göz devirip gülerken saçımı okşadı. "Tamam, tamam. Hadi ufaklık gel." Ben sızlanırken masaya daha da yaklaştık. Hedefe varınca sustum. Şimdi herkes bakıyordu, harika! Kadın ayağa kalktı. Aaron karısının elini tutup, bana zafer kazanmışçasına döndü.
"Bu güzel kadın benim karım Olivia. Hayatım bu da yeni baş belası, Annabeth."
Kollarını açınca, Aaron'u arkamda bırakarak kollarının arasına girdim. "Tanıştığımıza memnun oldum Olivia?" Ayrılınca elimi tuttu. "Olivia desen yeter. Bende seninle tanıştığıma memnun oldum güzellik. Kendimi yaşlı hissederim yoksa."
İkisine de gülümseyip birkaç adım uzaklaşıp arkamda ki arkadaşlarımı işaret ettim. İşte ucuz yoldan kurtuluş biletin kızım. "Arkadaşlarım beni bekliyor. Seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Tekrar teşekkür ederim Aaron." Göz kırpıp karısının elini tuttu. Şapşal adam ya.
"Rica ederim ufaklık." Aaron' a bakıp güldüm. Kızların yanına gittiğimde Lauren sandalyesini düzeltip yaklaştı.
"Ne konuştunuz?" Omuz silkip önümdeki meyve suyundan yudum aldım. "Aaron' a teşekkür ettim ve karısıyla tanıştım."
Müzik değişti. Hareketli dans müziği durup yerini slow müzik aldı. Hadi ama, kim slow müzik sever? Kral Edward Kraliçe Elenor' u dansa kaldırmasıyla, geriye yaslandım. Nedeni belli oldu... Benjamin'de Lena' yı dansa kaldırdı. Karşıdan bizim masaya doğru o çocuk gelmeye başladı. Yani İvan. Yanıma gelince eğildi.
"Acaba şey nasıl sorulur bilmiyorum benimle dans eder misin?" Ayağa kalkıp uzattığı elini tuttum. "Tabi."
Yan yana yürüyüp dans pistine geldik. Salonun yarısı bize şaşkın şaşkınbakıyordu. Özellikle Aaron... Gülsem mi, ağlasam mı bakışları atıyordu. İvan ellerini belime koyunca bende boynuna sardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]
Fantasy|𝔇ö𝔯𝔱 𝔈𝔩𝔢𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔎𝔯𝔞𝔩𝔩ığı 𝔖𝔢𝔯𝔦𝔰𝔦 1.𝔎𝔦𝔱𝔞𝔭| On yedi yaşında kendini toplumdan soyutlamış genç kız diğerlerine ne kadar tehlike arz edebilir? Kendine göre hayatını yaşarken, eve geldiğinde öğrendiği haber onu ne derece hayal kırı...