Bölüm - 68

3.9K 270 37
                                    

Chaotic, Ellise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chaotic, Ellise

İtalian Wine, Marjan Farsad

Beni sever misin?

●○●

BÖLÜM - 68

Aynadaki yansımama bakıp, arkama yavaşça döndüm. Siyahlar beklediğimden daha güzel durmuş... Lena gerçekten bir şaheser tasarlamış. Yüz ölçülerime tam oturmuş siyah ve gümüş metalle kaplı yüz hatlarımı belli etmeyen maskem vardı. Göz kısımları ve burun kısımları arasında sanki sadece ince bir çizgi vardı. Saçlarımı ve maskenin kapatmadığı kulaklarımı kapatmama yardımcı olan siyah renginde, boynumda takılı olan baldırlarıma kadar inen pelerin onunla harika uyumluydu. Vücudumda zırhımın altında da siyah tasarım kıyafet verdi sert. Üstün de maskem ile aynı maddeden yapılan gümüş metal zırhlar vardı. Omuzlarım ve kollarımı kaplayan şekilli metal zırhlar. Boynumda ki pelerinin takılı olduğu yerden itibaren kalça kemiklerime kadar özenle kıvrım kıvrım inerken üçe ayrılıyordu. Biri sağa, biri sola ve son olarak kasıklarımın biraz aşağısında üçgenimsi şekilde metal zırh bitiyordu.  Ondan sonrası dizim biraz üstünü ve diz kapaklarımın altında bitiyordu. Metaller vücuduma yapışık olduğu için hiç bir ağırlığı yoktu. Mükemmel.

"Hadi artık prenses, merak ettim!"

Kath'in sesiyle gülümseyerek kapıyı açtım. Karşımda ayakta heyecanla dönen dörtlüye sırıttım. Yüzümde ki maskeye bile hayranlıkla bakmışlardı. Baştan aşağıya süzmeleri pek hoşuma gitmese de, kısaca etrafımda döndüm. Maskeyi sağ elimle çıkarıp kapüşonumu geriye doğru verdim. "Nasıl?"

Chris baş parmağını kaldırdı, Kath'in düşündükleri söylemese de belli oluyordu. İvan, iğneleyici bir gülüşle 'Müthiş!' deyince bakışlarım sona kalmış Jane'e döndü. "Oldukça dikkat çekici."

Yorumuna kafa sallayarak cevap verirken yanlarından geçip ileride tabloların, küçük resim çerçevelerinin olduğu kısma ilerledim. Kenarına kendimi geri yaslayıp onun olduğu tarafa döndüm. Oldukça zeki olduğum için aklımdaki tüm sorulara cevap almam gerekiyor.

"Teyzemler ile nasıl bir bağlantın var? Kaleb, Jae derken senden bahsettiğini düşündüm nedense."

Kafa sallayarak "Doğru tahmin. Kendilerini ben getiriyorum krallığa. Leydi Lana ve Lord Reginald beni çok seviyor. Tabi çocuklarda. O yüzden istedikleri zaman onları ziyaret ediyorum." Anlattığı süre zarfınca mimiklerini analiz etmekle kendimi bir kez daha tebrik ettim. Sakladığı bir şey daha var. Anlatırken, gereksizce durgun olması ve gözlerinin dolması sıradan biri olmadığının kanıtı.    

Arkamı dönüp resimlere baktım. Sarı saçlı küçük kızın Kath olduğu çok belli. Yanında ona fiziken çokça benzeyen küçük erkek çocuk, onun elini tutmuş kameraya sevimlice gülümsüyordu. Arkalarında Zırhlı, oldukça uzun boylu kumral bir adam vardı. Bir kolu karısının, diğer kolu Kath'in omzunu sarıyordu. Kadın, üzerinde ki beyaz elbisesiyle, sarı uzun saçlarıyla neredeyse kafa tutar güzellikteydi. Oldukça güzel bir aile tablosu vardı karşımda. Peki onlar neredeler?  

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin