Sezon Finali-2

10K 558 122
                                    

Derin, Yasir Miy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derin, Yasir Miy

Deniz Kızı, Toprak Özcan

●○●

BÖLÜM - 21

Karanlık Krallık;
Tut'un başında
olduğu bir krallık. %100 oranla hesaplarsak %40'ı ateş, %20'si su, %15 i toprak ve %25 oranla da havadan oluşmaktadır. Tut'un elementi ateştir. Pek kimse bilmese de Tut'un sırrı çok iyi bir sağ kolu olmasıdır. Ona gölge diyor. Tut pek krallıklar ile iyi anlasan biri değil. Tek kötü olan krallık diye tanımlasam yeridir. Karısı ya da çocuğu yok. Karanlık krallık kötülerin krallığı denilebilir. Tüm krallıkların nefret ettiği tek krallık. Sefillik var. Taştan evler. İlginç olan kimsenin şikâyet etmemesi.

Yer Altı Krallığı; Başında Kral Christoper ve Kraliçe Nicole var. Kızları Prenses Adeline. Ateş Krallığı gibi ama daha çok güçlü olan, ateş elementlerine özel bir krallıktır. Özel eğitim sistemleri var. Krallığın dostlarındandır. Tut'un ölmesi için ellerinden geleni gözü kapalı yapacaklar listesinde neredeyse birinci olacaklar. Tut'a çok ayrı bir kin besliyorlar. Kral ve Kraliçe çok zekilerdir. İki bin nüfusları var. Krallıklara göre az olduğuna sakın aldırma prenses.

Büyücü Krallığı;
Başlarında Kral Mick ve Kraliçe Amy var. Büyü konusunda çok bilgilidirler.Sadece büyü yapabilenler var. Elfler ile pek anlaşmasalar da oldukçagüçlüdürler. Kendilerine özgü alfabeleri var. Ve acil durum kodları. Karımızdaolurlarsa tehlikeli ama iyi olan bir krallık. İkizleri çocukları var. PrensAndre ve Prenses Anna. Tam adı Annabell ama herkes onun adını Anna olarakbiliyor. Annabell ismini küçüklüğünden beri 
istemiyordu. Böyle bir çözüm buldular. Tahtınvarisi Anna olabilir. Bu kararı kâhinleri ile ortak alırlar. Büyücü krallığıiçin kâhinleri önemlidir.

Ve son krallığımız olan Cadılar İmparatorluğu; Başlarında İmparatoriçe Lucy var. Kendi büyüleri ile hamile kaldı. Ve sonuç Prenses Caroline. Yaklaşık dört bine yakın nüfusları var. Büyü konusunda gerçekten çok güçlüler. Genç ve bilgeliği ile tanınan İmparatoriçe Lucy kendine özgü eğitim sistemi ve cadı alfabesi kullanıyor. Bazıları için diktatör ve kibirli gözükse de Kraliçe Elenor ile çok iyi anlaşır. Daha doğrusu bir tek onunla ve Kraliçe Adriana (Ateş Kraliçesi) ile anlaşıyor. Senin kaçırıldığın zaman Tut'tan çok şüphelendi. Bu yüzden onun yanarak ölmesini istediği de söylenebilir. Ciddi derecede nefret besliyor. Aklında kalsın prenses cadıların laneti almak isteyeceğin son şey olsun! İmparatorluk zengin. Daha çok kendi hallerinde takılırlar. Kendilerine yeterler.

Bu anlattıklarımın yanında goblin, elfler ve devler de var. Pek görünmeseler de periler var. Onlar istedikleri zaman görünürler prenses.*

Derin nefes alıp beynimi aldığı bilgileri sindirmesi için zaman tanıdım. Hava kararmıştı. *Sorun var mı prensesim?*

*İmparatoriçe Lucy kendi büyüsü ile hamile kaldı? Bu yasal mı?*

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin