Bölüm - 64

4.4K 272 66
                                    


Summertime Sadness, Lana Del Rey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Summertime Sadness, Lana Del Rey

Paris, Texas, Lana Del Rey & SYML

Baktığım her yerdesin...

●○●

BÖLÜM - 64

Nasıl bir yüz ifadesiyle kendisine döndüysem artık ifademe gülüp bana doğru yaklaşıp kolunu omzuma attı. Ne oluyor ya? Yolu ilerlerken şaşkınlıktan doğru dürüst hareket de edemiyorum.

"Benim adım Taylor Genny. Senin?" Bu kaçıncı yüzyılın asılma taktiğiydi? Omzumdaki elini iteleyip durduğu yeri sirkeledim. Sanki varlığını yok edecekmiş gibi...

"Seni hiç alakadar ettiğini sanmıyorum. Ayrıca, adımın ne olduğunu bildiğini anlayabiliyorum."

Göz devirip alaylı bir kahkaha sundu ortaya. "Senin kim olduğunu bilmeyen yok Annabeth Anderson. Dünyadan gelen kız."

Şaşırmamıştım. İnsanların nüfusu ne kadar artarsa artsın, bazı şeyler değişmiyor. Hava güzel olduğundan sanırım şuan hiç hızlı yürüyüp kaçasım yoktu. "Ve sende benimle tanışmak için bu eskimiş taktiği kullandın. Gerçekten berbatsın. Neden bunun yerine insan gibi tanışmak için gelmedin?"

Benden uzundu. Siyah kısa saçlarını, parmaklarıyla sola doğru yatırdı. Başını çapraz şekilde eğdi. Kafası karışmış görünüyordu. Kafa karışacak ne var? Veya şaşkınlık mı bu? "Her seferinde işe yarayan taktiğime eskimiş mi dedin? Gerçekten senin moda anlayışın eskimiş. Gerçekten, yanına normal bir şekilde gelseydim benimle tanışır mıydın?"

Hala bana bakan yüzüne döndüm. Cevabı açık değil miydi. "Hayır." Yan gülümsemesiyle kafasını salladı. Dilini ısırıp karşıya baktı. Değişik bir tip.

"O zaman en doğru tanışmayı seçmişim. Turnuvada olman gerekmez mi? Neden buradasın?"

Sorguya mı çekiliyorum. Neredeyse kapının önüne geldiğimiz için duraksadım. Ben durduğum için otomatik adımlarını durdurdu. "Sen neden buradasın?"

Bu soru ile onu inceleme fırsatım daha da uzamıştı. Uzun boyu, geniş omuzları vardı. Bunun tek sebebi çokça antrenman yapması olabilir. Yüzü aynı çizilmiş gibi... Tamamen beyaz cilt, siyah orantılı kaşlar ve ince çene yapısı. Yanakları oldukça iyi duruyordu. Gerçekten tam kızların hayal ettiği bir tip. Benim değil. Tahmini bir seksen boylarında olmalı. Bacakları uzun olduğundan zayıf gözüküyordu. Düşünmemi konuşması böldü.

"Hayatımda biri yok ve senden hoşlandığımı söylemek için buradayım. Evet. Tam olarak bunu itiraf etmek için buradayım."

Kaşlarım kalkmıştı. Çıkma teklifi... Kesinlikle hayır.

PRENSESİN DÖNÜŞÜ -[DEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin