YILBAŞI ÖZEL!

4.8K 238 182
                                    

İşte yılbaşı hediyeem! Hepinize musmutlu yıllar dilerim canlarım. Bu beraber girdiğimiz ilk yıl. Umarım devamı gelir. Sizi seviyorum. Umarım 2018 hepinize bol mutluluk, huzur ve sağlık getirir. Mutlu yıllar!
Multide; Bol uğraşlar sonucu yapıp beceremediğim kolaj var cklxmcm
İyi okumalar...

Buket aynanın karşısında saçlarını düzeltirken Ediz "Ne hallere düştüm ya ben." diye yakınıyordu. Onun bu cümlesiyle kıkırdadım ve yanına giderek onu aynanın karşısına çektim.

Bu gün yılbaşıydı ve ben Ediz'i zar zor ikna ederek ona beyaz bir kazak giydirmiştim. İşin güzel tarafı ise bu kazağın deseninin benim elbisemin deseniyle aynı olmasıydı.

 İşin güzel tarafı ise bu kazağın deseninin benim elbisemin deseniyle aynı olmasıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ediz ve Melis'in kıyafetleri.)

Ediz aynada bize kısa bir bakış attıktan sonra bana döndü ve "Bunları giymesek olmaz mı pantercik?" diye sordu. Bu sorudan bıktığım için oflayarak ondan uzaklaştım ve "İyi Ediz, git ne giyersen giy." diye trip atarak dolabıma yöneldim.

Bu kıyafetlerde ne vardı ki? Bence çok tatlı olmuştuk, onunla aynı şeyleri giymek hoşuma gidiyordu ama bizim benimle aynı şeyleri giymeyi seven bay ukalamız bu gece huy değiştirmiş ve bu kıyafetleri bir türlü giymek istememişti.

Belki de artık benden rahatsız oluyordu.

Dolapta ne giyeceğimi seçmeye çalışırken belime dolanan kollar ve aşık olduğum Ediz'in kokusu beni esir aldı. "Benim panterciğim küsmüş mü bana?" Onu bu tatlı sesiyle kıkırdamak için kendimi zor tuttum ve suratımı ifadesizleştirerek arkamı dönüp  "Eskiden benimle aynı şeyler giymeyi severdin Ediz. Hatta günlük kıyafetlerimizi bile aynı seçerdin. Şimdi neden bunları giymek istemediğini anlamıyorum. Benden utanıyor musun?" diye sordum.

Ediz'in gözleri şaşkınlıkla büyürken "Senden niye utanayım ki?" diye sordu. Gözlerim dolarken kısık çıkan sesimle "Bilmem, belki de beni kendine yakıştır-" diye söze başlamıştım ki aşinası olduğum sıcak dudaklar lafımı böldü. Ediz'in öpücüğüyle anında gözlerim kapanırken ona karşılık vermeye başladım. Yüzümü avuçlarının arasına alırken öpüşünü derinleştirdi. Ben ellerimi onun göğüsüne koyarken kalbim durmaksızın atıyordu. Onun bana hissettirdiği bu heyecan sebebiyle Ediz'in dudaklarının üstünde gülümsedim. On altıncı yaşımın bana getirdiği en değerli hediye bu güzel kalpli adamdı sanırım.

Gülümsememle Ediz de gülümserken kollarını belime dolayarak beni dolaba dayadı. Ben de tam kendimden geçip ellerimi boynuna dolamışken arkadan "Yavaş lan! Aile var burada aile." diyen Kerem'in sesi gelince istemeye istemeye sevgilimden ayrıldım ve utançtan kıpkırmızı olmuş yüzümü inleyerek onun boynuna sakladım. Nefes alışverişlerimi düzene sokmaya çalışırken Ediz'in de nefesi düzensizleşmişti ama bu "Sus lan piç. Sanki sizin yapmadığınız şey." diyerek Kerem'e laf atmasına engel olamamıştı. Kerem bu cümleyle arsızca sırıtırken Buket sinirle yüzünü kapatmış ve "Ama Ediz ya!" diye isyan etmişti.

YETİMHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin