İLK AÇIKLAMA

227 14 3
                                    

Brifing salonunda Arama Kurtarma birliğine bağlı Saldırı ve Genel Maksat helikopteri ekipleri tam içtima olacak şekilde Filo Komutanının ağzından çıkanları pür dikkat dinliyorlardı...

İlk defa bu şekilde bir görev ile baş başa kalmışlardı.....

Durumun ne kadar ciddi olduğunu ekrana verdiği ve o anda canlı yayınlanan bir video ile gösterdi Filo Komutanı.....

İzlettiği görüntülerde canlı yayınlanmakta olan bir flaş haber videosu vardı......

" SAYIN SEYİRCİLER....YAYINIMIZI FLAŞ BİR GELİŞME İLE KESMEK ZORUNDA KALIYORUZ....ŞU ANDA GENEL KURMAY İLE EMNİYET ORTAKLAŞA BİR BASIN TOPLANTISI DÜZENLİYORLAR.....KAMERALARIMIZI ORAYA ÇEVİRİYORUZ....."

Bayan spikerin telaş içinde olduğu her halinden belliydi....

Görüntü omzunda çok yıldızı olan bir asker ve yanında en az onun kadar forsa sahip bir başka kişiyi gösteriyordu....

Sürekli olarak fotoğraf makinalarının flaşları patlıyordu suratlarında....

Ve her flaş patladığında suratlarındaki ter damlacıkları belli oluyordu....

Konuşmaya askeri personel olan kişi başladı......

" SAYGI DEĞER TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞLARI....TARİHİMİZDE DAHA ÖNCE EMSALİ GÖRÜLMEMİŞ BİR SALDIRI İLE KARŞI KARŞIYAYIZ.....DAHA ÖNCE ŞANLI ORDUMUZ VE EMNİYET GÜÇLERİMİZ HALİ HAZIRDA ÖLMÜŞ OLAN KİŞİLERE KARŞI SAVAŞMADI......SAVAŞIN OLDUĞU ORTAMLARDA SÜREKLİ OLARAK YARDIMA İHTİYACI OLAN KİŞİLERİN YANINDA YER ALIP....BUNA KARŞI GÖRÜŞTE OLAN KİŞİLERİN KABUSU OLDU......GENEDE ÖYLE OLACAK......ORTADOĞUDA ORTAYA ÇIKAN BİR VİRÜS TİPİ NE YAZIKKİ ÜLKEMİZİN GÜNEY DOĞU ANADOLU BÖLGESİNDE ETKİLİ OLMAYA BAŞLADI.....BÖLGEDEN GELEN HABERLERE GÖRE BU HASTALIĞI KAPAN KİŞİLER ÖNCE HAYATLARINI KAYBEDİYOR FAKAT ARADAN AZ BİR ZAMAN GEÇTİKTEN SONRA TEKRAR HAYATA DÖNÜYORLAR....TEKRAR GÖZLERİNİ AÇTIKLARI HAYATTA İSE İÇ GÜDÜLERİ İLE HAREKET EDİYORLAR VE ÖNLERİNE NE GEÇERSE ADETA YOK EDİYORLAR....GÖRME VE DUYMA İŞLEVLERİ ÇOK SINIRLI...FAKAT KOKU ALMA DUYULARI BİR HAYLİ GELİŞMİŞ DURUMDA....VE ÜZÜLEREK BELİRTMEK İSTİYORUM Kİ BU DUYULARI SADECE VE SADECE İNSAN KANI VE DOKUSUNA KARŞI HASSAS.....BU KONULARI YÜCE TÜRK MİLLETİNE BELİRTMEKTEN ÇOK BÜYÜK ÜZÜNTÜ DUYMAKTAYIZ FAKAT İKİNCİ BİR EMRE KADAR EVLERİNİZDEN DIŞARI ÇIKMAMANIZI ÖNEMLE RİCA EDİYORUZ....EVLERİNİZDE KALINIZ VE YARDIM GELMESİNİ BEKLEYİNİZ...YARDIM MUTLAKA GELECEKTİR BUNA EMİN OLABİLİRSİNİZ....ORDU VE EMNİYETE DURUMLA İLGİLİ İLK İKAZ GELDİĞİ ANDAN İTİBAREN DURUMA MÜDAHALE ETMEYE BAŞLAMIŞLAR VE VATANDAŞLARIMIZIN YANINDA OLMAK İÇİN HAREKETE GEÇMİŞLERDİR....BİR DİĞER YANDAN SOKAKLARDA BU VARLIKLARA HERHANGİ BİR KIŞKIRTICI MÜDAHALEDE BULUNMAMASI KONUSUNDA ISRARCIYIZ....HİÇBİR SURETLE ATEŞLİ SİLAHLARDAN YARDIM ALMAYINIZ VE AŞIRILIĞA KAÇMAYINIZ....KOLLUK KUVVETLERİ DIŞINDA ATEŞLİ SİLAHLARLA MÜDAHALEDE BULUNAN HER KİMSE BERTARAF EDİLECEKTİR....UNUTMAYINIZ Kİ ASKER VE POLİS HER ZAMAN SİZİN İÇİN BÖLGEDE SİZİ KORUMAK İÇİN HAREKET EDECEKTİR....ŞİMDİLİK BU KADAR ARKADAŞLAR...." 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin