MEYDAN TEMİZ...

56 5 0
                                    

Emir Sürekli olarak Anıl ile bağlantıda kalarak yeni hedeflerin yerlerini söylüyordu....

Aslında Anılı bu şekilde hakim bir noktaya koymamızın sebebi yürüyenler değil daha ziyade toplayıcılar...

Yürüyenleri bir şekilde halledebiliriz...yeterli mühimmatımız ve sahip olduğumuz koca bir helikopterimiz var ama toplayıcıların ne zaman nereden çıkacağı bellio olmayabilir...

bu yüzden anıl bizim koruyucu meleğimiz oluyor....

Aliye bakarak Sait ve Gölge 8'i kastederek kaç oldular diye sordum....

Çünkü sürekli olarak ateş ediyorlar ve aşağıdakileri paramparça ediyorlardı....

Bilemiyorum patron dedi Ali....sanırım 80 barajını çoktan geçtiler....

Iyiymiş o zaman dedim....akşama mangal var gene....

Ali güldü....görünüşe göre öyle dedi....

bir ara Emir Anılın olduğu yere bakarak " Anıl tam arkandaki binanı tepesinde 2 tane yürüyen görüyorum....direk olarak sana geliyorlar....sende gördünmü ? "

Anıl " Anlaşıldı....gördüm emir...hallediyorum şimdi " dedi....

meydan büyük ölçüde temizlenmişti ve yerde parçalanmış yürüyenlere ait parçalanmış vücut parçaları vardı....

Sait ve Gölge 8 ateş etmeyi kestiler ve aşağıdaki leş yığınına bakmaya başladılar....

Sanırım temizledik dedi Ali.... Ne dersin patron ?....

Temiz görünüyor dedim....ve bana patron demekten vazgeç diye ekledim....

Ali bana bakmadan...." Anlaşıldı patron " dedi....

bu patron işine alışamayacağım...ve Alide bana patron demeye devam edecek sanırım....

Anıl ile bağlantıya geçtim....

" Anıl durumun nedir " diye sordum....

" Temizim" dedi Anıl.....meydanda temiz görünüyor....Sait ile Gölge 8 kaçta kaldılar ?"

Bilmiyorum dedim ama 80 barajını hallettiler sanırsam....akşama mangal var gene....

anlaşıldı dedi Anıl....gelin beni alın hadi...

Anlaşıldı.....ekipmanını hazırla 1 dakika içinde orada oluruz...

Anılı yukardan silahını toplarken izleme başladığımda helikopteri olduğu terasa doğru yavaşça yaklaştırmaya başladım....

Iyice yaklaştığımız zaman Emir sürgü kapıyı iyice açtı ve Anıl'ın içeri atlamasını sağladı...

Helikoptere atladığında silahını kontrol etti ve tamam işareti yaptı.....

Ali bana bakıp " Patron geri dönüyormuyuz ? " diye sordu....

Bende işimiz kalmadı burada dönebiliriz dedim....

Tam o sırada uzaktan bir UH-1 Helikopteri daha görüldü...

Sonrada kulağımızdaki telsizden çağrı anonsu geçildi...

" YILDIZ 41 BURASI POLATLI MERKEZ.....SİZİN YAKLAŞIK 45 KM GÜNEY TARAFINIZDAKİ ACIKIRI BÖLGESİ AÇIKLARINDA YAYA DEVRİYESİ YÜRÜYENLER TARAFINDAN BASKIN YEMİŞ DURUMDA.....SİZİN POZİSYONUNUZA YILDIZ 30 GEÇECEK ACİL OLARAK BÖLGEYE GİDEREK DEVRİYEYİ PUSUDAN ÇIKARMANIZ GEREKİYOR....ANLAŞILDIMI.....?"  

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin