Burada bütün arızalı araçların olduğu bir bölüm var....
İhtiyacınız olan bütün parçaları burada bulabilirsin...zaten eksik parçalarda şehirdeki terkedilmiş yerlerden toplayabiliyoruz...
kocaman hangara girdiğimiz zaman ortada bizimkileri göremedik..
zaten etraf bomboştu ve ne kamyonet nede bizimkilerden bir iz yoktu...
Hangarın ortasında bizimkilerin olmasını beklerken boşluk ile karşılaştık...
Etrafa bakınırken kademenin sorumlusu olan asker elinde malzemeler ile çıkageldi....
Emir " Birader buradaki kamyoneti gördünmü " diye sordu
Toyota Hilux kamyoneti dediniz değil mi ? Diye cevapladı...
Evet dedim....
Sait abilerin kamyoneti diyorsunuz değil mi ?
Emir biraz sesini yükseltip " Evet kardeşim....Canım kardeşim...Evet...o kamyoneti dedik...."
Dışarı çıktılar onlar dedi Asker....
Nasıl çıktılar dedim Bende...
Baya dedi Asker..
Allah Allah.. Dedi Emir...Bunlar dışarda ne yapacaklar...
Anıl'ın yanına gidelim dedim...En azından onunda bilgisi olsun....
Tamam dedi Emir...çok fazla uzaklaşmamışlardır sanırım...
Umarım dedim...
Anıl'ın yanına doğru giderken duvarlardaki büyük hoparlörlerden....
" Tüm personelin dikkatine....Kuzey tarafından yaklaşan büyük bir toplayıcı grup tespit edilmiştir.....tüm personel görev yerlerine....bu bir tatbikat değildir....Kuzey tarafından yaklaşan büyük bir toplayıcı grup tespit edilmiştir..."
Has.ktir dedi Emir....Bizimkiler dışarda...
Anıl " Acil Müdahale Mangasına haber vericem.....sonrada Bora Albay ile görüşücem....Siz Helikopterin yanına gidin....yerlerini tespit etsinler..."
Tespit edemezler dedim....etrafta çok fazla toplayıcı varsa yerlerini tespit etmek çok zor olur....sen genede ayarla...Biz Emirle beraber helikoptere gidiyoruz"
Anıl giderken bizde Emirle üniformalarımızı almaya gittik....oradanda Vakit kaybetmeden Helikopterin yanına koştuk....
Bir süre sonra telsizden Anıl'ın sesini duymaya başladık....
" Mert....ben Anıl....iki haberim var....biri iyi biri kötü.....iyi haber....helikopterin kalkış iznini aldım...."
Telsizi elime alıp " Kötü Haber nedir ? " diyerek cevapladım....
" KÖTÜ HABER.....BİZİMKİLERİN İZİNİ ARAMAK İÇİN BAŞKA BİR ARACA İZİN VERMEDİLER.....BİZİM ONLARI BULUP GETİRMEMİZ İSTENİYOR"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ÜbernatürlichesSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....