Gölge 8 ve Anıl Polatlı'ya bakan geniş bir tepede yere yatmış bir şekilde duruyorlardı....
Anıl'ın nişan aldığı silah Blaser marka bir keskin nişan tüfeği idi....
Bu mesafeden istediği her şeyi vurabilirdi...
Gerçi 20 liraya alınmış paslı bir tabanca ile koşan genç bir tavşanı bile vurabilirdi...
Elindeki tüfek sadece hedefini neresinden vurmak istediğini tayin etmesini sağlıyordu o kadar....
Gölge 8 'in elinde görüntüyü 40 kez büyütebilen Monoküler bir dürbün vardı....
Gölge gözünü dürbünden ayırmadan... " Devaju " dedi...
Anılda gözünü tüfeğin dürbününden ayırmadan " Efendim..Ne dedin " diye sordu...
Gölge tekrar " Dejavu " dedi.... " Bu sahneyi tekrar yaşadığıma yemin ederim....sadece mekan farklı "
Anıl hafif güldü...
" Evet " dedi..." Sen söyleyince aynı duygu banada oldu şimdi....yalnızda o zamanlar işimiz bittiği zaman çıkıp evimize gideceğimizi biliyorduk....şimdi dönüp dolaşıp geleceğimiz yer....gene aynı yer..."
Haklısın dedi Gölge 8....
Haklıydı.....
Hafif bir rüzgar esiyordu....
Kış aylarında Ankarada hava çok dengesiz olur....
Hava soğumaya başlar ama ertesi gün sanki bir önceki gün kar yapmamış gibi güneş açar ve içinizi ısıtır...
Tıpkı içinde bulundukları durum gibi....
Toplayıcı grubun bu bölgedeki liderinin kimler ile bağlantıda olduğunu gözetleyecek ve gerekirse uzaktan etkisiz hale getirip bölgeden uzaklaşacaklardı...
Zaten ölen adamın yerine gelecek kişi 1 hafta sonra göreve başlayacaktı...
Bu bir haftalık arada onları daha çok dağıtabilirler ve en azından bu süre zarfında birliğin nefes almasını sağlayabilirlerdi...
Yıldız 4-1 onları bölgeye bırakıp geri gitmişti....
Yani eğer başlarına bir bela gelirse....Yıldız 4-1 'in gelmesi en 20 dakika sürecek....belki bu sürede Ölebilirlerdi...
Fakat bu onların Umrunda değildi...
Avlarını Puslu Havada Bekleyen Kurtlar gibilerdi...
Bir süre daha beklediler....
Bir şey oldu....
Gölge dürbünden bakarken birden panik yapmaya başladı....
Hareketlerinde bir panik havası vardı...." ALLAH KAHRETSİN.....BU.....BU....BU OLAMAZ...."
İlk konuşan Gölge 8 oldu...sesinde korku vardı....
Fakat konuştuğu kişi Anıl değil telsizde hazır bekleyen Yıldız 4-1 'di....
" Ali...Ben Gölge 8 beni duyuyormusun....Ali....Mert...Beni duyan varmı.....Acil tahliye edilmemiz lazım....Gelip bizi alın....hemen...."
Anıl'da gölgenin bu telaşını anlamamış ve gözünü dürbünden çekerek " Gölge ne oluyor....ne yapmaya çalışıyorsun.
Gölge kısa bir süre Anıl'a baktı...sonra tekrar telsizden..." Yıldız 4-1 beni duyan var mı....acil tahliye edilmemiz lazım...."
Telsizden cevap veren kişi Ali idi..." Burası Yıldız 4-1...acil tahliye için geliyoruz...."
Anıl Gölgeye bakmak için tüfeğinin dürbününden kısa bir süre çekti fakat sonradan tekrar hedefini gözlemlemeye başladı...
Bu esnada " Gölge...Ne oluyor....Ne tahliyesi....Neler söylüyorsun sen....."
Gölge 8 tekrar dürbünden baktı...sonra Anıl'a bakmadan...." 240 derece Kuzey Doğu yönüne bak...Çabuk ol" dedi...ve ekledi...Kırmızı 4 katlı bina ile sarı yarısı yıkılmış 2 katlı binanın ortasındaki aracın içine doğru bak....Ne görüyorsun ?"
Anıl söylediği gibi hedefe yöneldiği zaman aynı şeyi gördü....
Ve sonra aynı telaş hali Anıl'ı sardı....bu sefer aynı şeyleri telsizden kendi söylemeye başladı....
"Yıldız 4-1 Ben Anıl.....Acil tahliye istiyorum....ACİL ÇIKARIN BİZİ BURADAN !!!!!! "
Telsizden Alinin sesi geldi.....
" En yakın varma süremiz 5 dakika...Geliyoruz..."
Yıldız 4-1 uzaktan görülmeye başlamıştı....İnişe geçtiği zaman etrafı tozutarak ortalığı dağıttı...
Gölge 8 ve Anıl helikoptere acele bir şekilde indiler....
Anıl Mert'e bakarak..." Sakın ilerdeki şehrin üzerinden geçme.....geldiğiniz yerden geri dön...."
" Neden " dedi Mert..." Şehirde ne var ? "
Anıl'ın sesinde telaş vardı....birazda köşeye sıkışmışlık....
" BORA ALBAY......BORA ALBAY ORADAYDI....TOPLAYICILARIN LİDERİ İLE GÖRÜŞÜYORDU...PEŞİNDEKİ 3 TIR ASKERİ MALZEME İLE BERABER ONLARIN YANINDAYDI....HEMEN ÇIKAR BİZİ BURADAN....BİZİ GÖRMEMESİ LAZIM...."
Kimse ses çıkarmamıştı....
Ortamda Yıldız 4-1 'in motor sesinden başka bir ses çıkmıyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....