Anıl tamam hadi gidelim o zaman dedi....sonra beraber görev varmı bugün onu kontrol ederiz dedi...
Emir üstünü giyerek katıldı bize...
Aşağı yemekhaneye indiğimizde normalinden daha az kalabalık olduğunu fark ettik...
Neredeyse herkes fırın denilen yere gitmişti...
oradan hamur işi yiyeceklerini alarak buraya geliyor çaylarınıda buradan aldıktan sonra dışarı çıkıyolardı...
E normal dedi Emir...adamlar hergün yumurta hergün yumurta....tüyleri çıkıcak yakında...
Benim için sıkıntı yok dedim....Yumurtayı severim ben...
Anıl " bende severim....onun için sıraya giricem...Mert sende gel o zaman ikimiz girelim sıraya " dedi...
Emir " tamam siz girin sıraya ben poğaça simit falan alayım..yanınıza öyle geliyim " dedi..
ve ayrıldı...
Anıl ile yemeklerimizi aldık..ve masaya oturduk...
bir süre sonra Emir elinde simit ve Poğaçalarla yanımıza geldi...
Oha dedi Anıl....bu kadar simiti ne yapıcaksın...
Açım dedi Emir....benim metobolizmam sizinkinden daha hızlı çalışıyor belki...
Anıl Emirin önündeki iki simiti alıp tekini bana verdi...
Aaaaa bütün takımı bozdun şimdi Anıl ya dedi Emir...
Anıl konuşmadan sadece Emirin suratına baktı sonrada " geri veriyim mi....."
Aman bee dedi Emir...kalsın istemiyorum....
Birbirlerine bakıp gülüştüler...
Anlamadım... " geri isteseydin ne olacaktı " diye sordum...
" Simitler için duelloya davet edicekti beni...." Dedi Emir...
bu seferde ben gülmeye başladım....
Yemeğimizi yedikten sonra bereberce Emir - Görev panosuna gittik...
Bakın müneccim B.ku yemedim ama gene bize önce sabah devriyesi sonrada gece görevi yazmışlardır dedi Emir...
Listeyi incelerken Aynen Emirin dediği gibi olduğunu gördük....
Yıldız 4-1 sabah devriyesi kuzey kapı....
Yıldız 4-1 Gece devriyesi İleri karakol binası.....
Bi duşa falan girelim önce....adama benzeyelim...ama önce bizimkileri bulalımda haber verelim dedim...
Aynen dedi Anıl...kokmaya başladık....siz bizimkilerin yanına gidin bende çamaşırhaneden gidiyim bizim üniformaları alıyım odaya geçiyim...odada buluşuruz dedi...
Tamam dedi Emir....
kademe bölümüne gittik....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormaalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....