Birkaç gündür Bora Albay ses seda etmeden bölük dışına çıkmaya başladı....
Yani etrafta bu kadar çok yürüyen nüfusu var....normalde dış bölgelere bile devriyeler görevli olarak silahlı gidebiliyorken bu adamın elini kolunu sallayarak gitmesi ve giderkende " Dış Karakol Teftişi " adı altında bunu yapabilmesi.....
Bilemiyorum....
Olayı ilk fark eden Burak ve Kutay oldu...
Yani laf arasında Burak " Bu adam nasıl oluyorda G.tü kaptırmadan dışarı istediği gibi çıkıyor La " dediği zaman ortamdaki sessizlik " adam haklı aslında...." şeklindeydi..
Yürüyenler bir taraftan bir tehdit unsuru iken....
Öteki yandan etrafta nadirde olsa görünen şu vücudu dikiş izleri ile kaplı adam var....
Kendisini bir kere helikopterin içinde yukardan gördüm ama yemin ederim o şey bir yürüyen değildi...
Beynimizin içine kadar girebilen başka bir şey olmadı henüz....
Ve bütün bunlar hiç olmuyormuş gibi bu adamın dışarı çıkabilmesi....
Ve sonra geri gelebilmesi....
Ya kendine çok güveniyor...
Yada kendine çok güvenen kişilere güveniyor ki buda aslında tek bir noktayı işaret ediyordu...
Sonradan Kutay dış karakol görev çizelgesinde Bora Albayın aslında karakollara hiç uğramadığını gördüğü zaman daha çok işkillendik...
Bu Adam Bir Şeyler Karıştırıyor....
Ve bazı kişilerde bunu biliyor....
Ama tabiki bunu söylemezler bize....
Özelliklede bize....
Hayalet timinden iki kişi bizimle beraber....Tamamen Ortadan kaldırmak istedikleri Gölge Haber Alma Timinden 1 kişi var grupta....Hastalığın çaresini bulmaya çalışan bir kişimiz var...Bir köpeğimiz var....ve en ama en önemlisi Son gelen Grup harici bizler YILDIZ 4-1 ekibiyiz...
Yani uzaktan bakılınca " Bu Gruba Bulaşmayalım Beyler " imajı çiziyoruz....
Evet birisi bir şeyler biliyorsa bize kesinlikle söylemezler...
Adamı takip edip ne haltlar karıştırdığını öğrenmekle elimize ne geçerdi bunuda bilemiyorduk....
Bildiğimiz bir şey varsa buda Adamın bir şeylerin peşinde olduğuydu....
Ne olduğu da önemli değildi...
Ortaya çıkartıldığı zaman eğer zararlı bir durumu varsa Eskişehir ile bağlantıya geçilebilir ve önlenebilirdi....
Adamın peşinde olabilirim...Ruhu bile duymaz dedi Gölge 8.....
Hulusi yere bakarak " Geceleri Yürüyenlerin aktivitesi daha fazla...görünmeden tek başına 10 metre ilerleyemezsin..."
Ahmet bana bakarak " Üzerinizde en ufak bir kan kokusu olmamalı...Özellikle geceleri...."
Bu kişiler bizden tecrübe konusunda fersah fersah ilerdeydi....onları dinlemeliydik....
Peki ya iki kişi olursak dedi aradan bir ses...
Konuşan Anıldı....
Konuşmaya devam etti..." İki kişi olursak bekli birbirimizin arkasını kollayabiliriz....gece sabaha kadar kalabiliriz....bu sayede belki bir şansımız olabilir..."
Burak " Birader bu dediğiniz İntihardan farksız....ben böyle bir şeye kalkışmazdım...Özellikle ne elde edeceğimi bilmediğim bir durum için...."
Kutay " Burak ne derse ben o taraftayım....mantıklı düşünülecek olursa....gerçekten böyle bir şey....bilemiyorum..."
Ahmet tekrar konuştu...." Doğanla birlikte bir keresinde 4 saatlik bir süreyi dışarıda geçirmiştik...vakit akşama doğru olduğunda resmen etrafımız yürüyenler tarafından kuşatılmıştı....bir kaç saat belki kabul edilebilir....ama geceyi orada geçirmek....bu tam anlamıyla ölüme davetiye anlamında bence....çok iyi düşünüp o şekilde karar verin...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....