Genelde yolun kenarından gidiyor ve fazla göze batmamaya çalışıyorduk.....
yol üzerinde çok fazla yürüyen vardı....herhangi birisine bulaşırsak gerisinin geleceğini bildiğimizden hiçbirine dokunmadık....
hem zaman kaybı yaşayabilirdik....
hemde yanlış bir harekette ölebilirdik.....
ve ölmemiz hiçte iyi olmazdı.....
Sait Gölgeye bakıp " Gölge....neden böyle oldu....bildiğim kadarıyla....daha önceden hiçbirşey yoktu....yani neden bizim ülkemiz...."
Gölge silahın dürbününden sürekli olarak etrafı gözetliyordu....
" Insanlar artık kurşun sıkmaktan oldukça yoruldular....hemde ellerine geçen bir şey yok....her attığın kurşun aslında para...yani adamı öldürsende...öldürmesende...para gidiyor...eline geçen şey.....HİÇBİRŞEY....KOCA BİR HİÇ....ve bunu bile bile gene böyle davranmak....bilmiyorum.....akıl dışı..."
Belki tanrı böyle olmasını istemiştir dedim....
Ikisi aynı anda bana baktılar....böyle bir şey diyeceğimi düşünmediler heralde....
Sait " TANRININ HALEN BİZİMLE OLDUĞUNU MU SANIYORSUN" dedi....
Cevap veremedim....
Hemen yanımda bir evin bahçesini çevreleyen tellere bir kız yanaştı.....
Gözleri beyazdı....
Ve teni sararmıştı.....
Ölüydü.....
O zaman ne anlatmak istediğini anladım sanki...
Mesa Plazanın önceden ışıl ışıl yanan ışıkları sönmüş... ve bu görüntü mekanı korkutucu bir hale sokmuştu...
Bir süre olduğumuz yerde durduk....
Sonra Gölge 8...." hadi " dedi....manzaranın korkutuculuğunu oda hissetmişti....
Mesa Plazanın içinde bir yerde kendimize siper bulduk ve beklemeye başladık...
Binanın içinde çok fazla yürüyen olmalı bu yüzden burada beklememiz daha iyi olacaktır dedi Gölge....
Dediğini harfiyen yaptık.....
Yaklaşık yarım saat bekledik...
hemen sağımızdaki Eskişehir yolunun ilerisinden araç farları gördük..
Doğruca bizim olduğumuz yere doğru geliyolardı....
araç yaklaştığı zaman bunun zırhlı bir jip olduğunu fark ettik....
Üzerinde Emniyet müdürlüğünün işareti vardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalneSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....