AKINCILAR VE SÜVARİLER

90 9 7
                                    

KARTAL YUVASI BURASI AKINCI LİDERİ....TÜM KONTROLLERİMİZ TAMAM....KALKIŞ İÇİN HAZIRIZ....

ANLAŞILDI AKINCI LİDERİ....PİSTİ DOĞU YÖNÜNDEN TERK EDEBİLİRSİNİZ....

ANLAŞILDI KARTAL YUVASI....AKINCILAR KALKIYOR.....

Helikopterler pistteki bütün tozu kaldırarak havalandılar...

Ankara'da olupta Etimesgut ve buraya yakın yerlerde oturanlar gürültünün sebebini anlamak için dışarı çıktıklarında havada 15 adet helikopteri gördüklerinde bunun ne anlama geldiğini kavrayamamışlardı....

Karşılarında koskoca bir helikopter filosu vardı.....evlerindeki camlar zıngırdıyor üzerlerinden geçtikleri arabaların alarmları çalıyordu...

İnsanlar korkuyordu fakat bu görüntü garip bir şekilde onları güvende hissettirmişti....

Görev bölgesine doğru ilerlerken Akıncı Lideri telsiz hattına girerek konuşmaya başladı.....

" EVET ARKADAŞLAR SİZLERE GÖREV HAKKINDAKİ DETAYLARI AKTARACAĞIM.....GİDECEĞİMİZ BÖLGE GÜNEY DOĞU ANADOLU.....ÖNCELİKLE D.BAKIR VE ÇEVRESİNDE DAHA ÇOK FAALİYET GÖSTERECEĞİZ....ÇÜNKÜ BU BÖLGE VE ÇEVRESİNDEKİ YERLER HASTALIĞIN NETİCESİNDE EN ÇOK ZARARA UĞRAYAN YERLER....İNSANLAR HEM YÜRÜYENLER VE HEMDE TOPLAYICILAR NEDENİYLE BÜYÜK TEHDİT ALTINDA....ONLARI KURTARARAK BURAYA...ANKARAYA GETİRECEĞİZ...GÖREVİN UZUN SOLUKLU OLMASI BEKLENİYOR ÇÜNKÜ KİMİN KİM TARAFINDA OLDUĞUNU MAALESEF BİLMİYORUZ...ANA ÜSSÜMÜZ 8. ANA JET ÜSSÜ VE SİVİL HAVALİMANI OLACAK...BİZİM OLACAĞIMIZ YER İSE 8. ANA JET ÜS KOMUTANLIĞI 202. FİLO....BİLİYORSUNUZ 202. FİLO MUHAREBE ARAMA KURTARMA FİLOSU ANCAK BİZİM GELMEMİZ İLE BİRLİKTE HEM FİLODAKİ ARAÇ SAYISI ÇOĞALACAK HEMDE ETKİNLİK ALANI BÜYÜYECEK....NORMALDE BURADA 181. VE 182. FİLOLARDA VA ANCAK ONLARADA BİRLİK TAKVİYESİ YAPILARAK ETKİNLİK ALANLARI GENİŞLETİLECEK..."

" Komutanım....eğer bölgede gerçekten halka ateş etmemiz gerekirse ne yapacağız " konuşan helikopter pilotlarından biriydi....

" Biliyorum şu anda kafanız çok karışık....bende en az sizin kadar karmaşık duygular içindeyim.....bir çoğunuzdan farklı olarak benim cephe ve çatışma tecrübem var fakat ilk defa böyle bir görev alıyorum ve alacağım emirlerden de bir o kadar çekiniyorum aslında.....yalnız şöyle bir durumda var....bizler askeriz ve emirler doğrultusunda hareket etmek zorundayız....verilen emiri sorgulamak gibi bir lüksümüz yok....emir neyse onu yapmalıyız...sivillere zarar veren her kim olursa verilen emirler doğrultusunda uygulamak zorundayız....işinize duygularınızı karıştırmayın...." 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin