Emir Kağan aşağıya bakarak...." Ne kadar çok var " dedi...." Sanki birileri bilerek onları buraya göndermiş gibi... "
Evet dedi Gölge...." Bilerek gelmişler gibi sanki....genelde böyle davranmazlar ama....."
Ali arkasına dönerek Anıl'a baktı...." Bi yer bulabildinmi Anıl " dedi....
Evet dedi Anıl...Şuradaki 5 katlı apartmanın tepesine bırakın beni....
Ali önüne dönerek Anlaşıldı dedi...sonra bana bakarak....
" Şuradaki Bina patron....sağından yaklaşıp direk alçalalım....etrafta engel yok.....geri alırken içeri atlamasını sağlarız..." Dedi...
Onay verdikten sonra ilk olarak Emir telsize girerek..." Yürüyen teması....Sait...Gölge 8....Saat 9 yönünde..." Dedikten sonra aksiyona başladık denebilir....
Gölge ve Sait silahlarını kurarak " hazırım " dediler.....
Bir anda helikopterin içi boş kovanlar ile dolmaya başladı..
Ali " patron bunu görmelisin " diyerek aşağı tarafı göstermeye başladı...
Yürüyenlerin vücutları parçalanarak etrafa savrulmaya başlamıştı bile...
Sonra Ali tekrar telsizden konuşmaya başladı...
" MERKEZ BURASI YILDIZ 41.....MEYDANDAKİ YÜRÜYEN AVINA BAŞLADIK....BİRAZDAN ANILI YUVASINA YERLEŞTİRECEĞİZ.....TAMAM"
Merkezden cevap gecikmedi....
" ANLAŞILDI YILDIZ 41....İYİ AVLAR...TAMAM"
Ali " Patron....Anılı şu binaya yerleştireceğiz....şuraya doğru alçalalım bence..." Dedi....
Helikopteri denilen binaya doğru yaklaştırmaya başladım....
Iyice alçalmaya başladığımız zaman Anılı indireceğimiz binanın terasından 3 tane yürüyen kapıyı kırarak ortaya çıktılar....
Manzarayı gören Anıl telsizden " İNDİRİN BENİ......HALLEDEBİLİRİM....İNDİRİN..." Dedikten sonra Ali bana bakarak onay işareti yaptı....
Helikopteri dikkatli bir şekilde terasa yaklaştırdım....O sırada Anıl tüfeğini sırtına iyice yerleştirdi...bacak kılıfındaki tabancasını çıkartarak namlusunu çekti.....
Iyice yaklaştığımız zaman terasa atladı....
Tam yürüyenlerin ortasında duruyordu.....
Önce sağındaki yürüyenin kafasına tek ateş etti....
Beyninin patladığını görebiliyorduk....
Sonra bir hamleyle arkasındaki yürüyene çelme taktı ve yere düşürdü....bir mermide yerdeki yürüyenin beynine saplandı....
En sonunda solundaki yürüyenin göğsüne sağlam bir tekme attı ve zaten iyice çürümüş olan kafası yerinden koptu....
Son bir kez etrafına baktıktan sonra aliye bakarak eliyle onay işareti yaptı....
Ali tekrar telsizden " MERKEZ BURASI YILDIZ 41......ANILI YUVASINA YERLEŞTİRDİK....AVA DEVAM EDİYORUZ...."
" ANLAŞILDI YILDIZ 41....."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....