Sonra birden Bu grubun arkasından silah sesleri gelmeye başladı...
Toplayıcılarda bizimle aynı sahneyi görmüş olacaklarki grubun üzerine ateş etmeye başladılar....
Arkama bakmadan Emir ve Anıl'a...." Bizimkileri koruyun.." Diyerek bağırdım...
Emir makinalı tüfek ile kalabalık grubun üzerine ateş etmeye başladı...
Anılda tüfeği ile Görebildiği toplayıcıların üzerine mermi yağddırıyordu....
Ben yolları yukardan görebildiğim için Aliye Merkeze dönebilmesi için yolları tarif edecektim....
Altımızda birden yürüyenlerin parçalanmış vücutları sıralanmaya başladı....
-Ali...geri geri gel geldiğin yoldan ayrıl....
-Anlaşıldı....
Kamyonet geldiği yola geri gelmeye başlamıştı...
-tamam....şimdi ilk sağdan dönün...
Girdikleri yolda yolun iki tarafında toplayıcılar vardı...Emir onları ateş edemeden makinalı tüfeği ile paramparça etti...
sonra Anıl Emir'e " Emir...soldaki binanın çatısında iki kişi var....birinin elinde Roket atar var" diye bağırdığını duydum...
Emir elini tetikten çekmeden Anılın göstermiş olduğu noktaya doğru namluyu çevirdi...
Toplayıcının elindeki Roket atar ateş aldı....Roket 20 metre ötemizden geçti....
Kamyonet ilerliyordu....
-Ali...ilerde yol ikiye ayrılıyor....sola doğru ilerle....tekrar ediyorum...ikiye ayrılan yoldan sola ilerle....
-Anlaşıldı Patron....Sola...
Kamyonetin karşısında 10 kişilik bir yürüyen grubu çıktı....Ali biraz daha hızlandı ve Grubun arasına kamyonetiyle daldı....
Bellinden altı parçalanmış bir yürüyen kaputun üzerinden arka kasaya fırlamıştı...ve elleri ile ön tarafa doğru ilerlemeye çalışıyordu....
-Ali...araçta silahlı kim var ?
-Hepimiz silahlıyız Patron...ne Oldu?-Kasada bir yürüyen var...öne doğru geliyor..
-Anlaşıldı..
Yukardan Sait'in elinde silahı ile kasaya doğru çıktığını gördüm...Kasadaki yürüyenin kafasına iki el ateş ettikten sonra tekme atarak Yürüyeni araçtan uzaklaştırdı...
" Bu yol sizi doğruca ana yola çıkaracak Ali....hızını Koru "
Toplayıcılar etrafta çok fazlaydı ama Emir ve Anıl onların icabına bakıyorlardı...
yukardan kamyoneti izlerken aracın arkalarından bir şeyin koşarak onlara yaklaştığını fark ettim...
-Ali....bir şey size koşarak yaklaşıyor...
-Gördüm Patron....BU o Yürüyenlerin önündeki vücudu kesiklerle dolu olan adam....
Sait kasadan adamın üzerine doğru ateş etmeye başladı...
Vücuduna saplanan mermiler sadece adamın biraz sendelemesine sebep oluyordu....
kendini topladıktan sonra eski hızına dönerek tekrar koşuyordu....
-Patron...adama kurşun işlemiyor....bu adam neyse...kesinlikle yürüyen değil...
-Anlaşıldı...biraz alçalıp ön tarafınıza geçicem...bakalım biz ne yapacağız...
Sonra arkamdaki Emire....
" Emir...kamyonetin peşinde koşan adama makinalı tüfekle ateş etmen gerekiyor....sakın ıskalama ve namluyu kaydırma...yoksa bizimkileri parçalarsın..."
Anlaşıldı Mert...sen Yıldız 4-1'i hareketsiz tut ben halletmeye çalışıcam...
Helikoptere birz hız erip kamyonetin önüne geçmesini sağladım...sonra helikopterin sağ tarafını hedefi görebilecek şekilde ayarlayıp havada sabit kalmasını sağladım....
Altımızdan önce Kamyonet geçti....sonra o adamı gördüğümüz zaman Emir ateş etmeye başladı....
Makinalı tüfek resmen içindeki öfkeyi adama akıtmıştı....izli mermilerin adamın olduğu yere doğru ilerlediğini ve yerden sektiğini görebiliyorduk...
Emirin ateş ettiği yer toz duman olmuştu..
Bir süre daha ateş eden Emir ateş etmeyi kestiği zaman toz bulutu dağılmaya başladı...
Adamın yerdeki bedenini görebiliyorduk....
Havada sabit kalmaya devam ettik....
Sonra adamın yavaş hareketlerle ayağa kalktığını gördük...
ADAM O KADAR MERMİDEN SONRA AYAĞA KALKMAYA BAŞLAMIŞTI....
O ESNADA BEYNİMİN İÇİNDEN BİR SES YANKILANDI....
" BeN! ÖLDüRebileCeğ!niZi mi S@nDınıZ Y0ksA........."
"Bunu sizde duyabiliyormusunuz dedi Emir.....Adam beynimin içinde resmen...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....