HER YERDEN GELİYORLAR...

59 4 0
                                    

Ali ile birbirimize baktık sonra Ali telsizden..." Merkez burası Yıldız 41.....yürüyenler tarafından pusuya düştüklerini aktardınız.....doğrudur değilmi ?"

" Doğrudur...doğrudur...Pusu Toplayıcılar tarafından değil....yürüyenler tarafından yapılmış....acil yardım talep ediyorlar...."

" Anlaşıldı....Yıldız 41 İNTİKAL EDİYOR...." Dedikten sonra iç hat telsizden Gölge 8 " Yürüyenler ne zamandan beri pusu kurmaya başladı...bu işin içinde başka bir şey var....burnuma kötü kokular geliyor " dedi..

Haklısın Gölge dedim.....gidince göreceğiz bakalım ne oluyor....bu arada sen ve Sait hazırlanın yere inmeniz gerekebilir dedikten sonra Sait ve Gölge 8 hazırlık yapmaya başladılar...

Bölgeye ulaşmamız 10 dakikamızı aldı....

Ali aşağıda bir noktayı göstererek " patron aradığımız yer sanırım şu tarafta" diyerek bir noktayı gösterdi...

Yaklaşık 250 – 300 kişilik bir yürüyen grubu bir nokta etrafında toplanmışlardı....

Ortada 10 kişilik bir grup sürekli olarak yürüyenlere ateş ediyor ve kendilerinden uzaklaştırmaya çalışıyorlardı...

Durum iyiye gitmiyordu....

Iç hat telsizden " Gölge 8.....senle Sait ekipmanınızı hazırlayın.....aşağı iniyorsunuz.....Emir...sen soldaki makinalıya geç.....Gölge ve Sait'i indirdikten sonra bölge üzerinde yuvarlak çizeceğiz....bu arada Emir dış çemberden yürüyenlerin üzerine ateş edecek.....Anıl sende Emirin olduğu yere geç ve gba çok yaklaşan olursa temizlemeye çalış.....Gölge ve Sait sizde uzaktan hedef imhası yapın....."

Gölge ve Sait telsiz bağlantılarını yaptıktan sonra Sait " ANLAŞILDI.....İNDİRİN BİZİ" dedi...

Inişe geçmeye başladık....

" Merkez Burası Yıldız 41.....Pusuya düşmüş devriyeyi saptadık....Çok sayıda Yürüyen var....müdahale ediyoruz....anlaşıldı mı ?"

" Anlaşıldı Yıldız 41.....müdahale sonrasında kara birliklerini bekleme lüksümüz yok....size doğru hareketlenen 5 araçlık bir toplayıcı konvoyu saptadık....devriyeyi alıp buraya gelin...."

"Anlaşıldı merkez...."

Ali yerdeki birlikle bağlantıya geçti " DEVRİYE BİRLİĞİ BURASI YILDIZ 41....BENİ DUYABİLİYORMUSUNUZ ?"

" DUYUYORUZ YILDIZ 41....DEVAM EDİN...."

" DURUMUNUZ NEDİR ? "

Telsizden ses çok net geliyordu bu sebeple yerdeki birliklerin ne duygular içinde olduğunu duyabiliyorduk.....

VE KORKUYORLARDI....

" Heryerden üzerimize geliyorlar.....mühammatımız var fakat sayıları çok fazla...."

" Anlaşıldı şimdi sizin için yardım edeceğiz....doğu tarafına iki kişi konuşlandıracağız...doğu tarafına ateş etmeyin....tekrar ediyorum...DOĞU TARAFINA ATEŞ ETMEYİN !!!!!...."

"ANLAŞILDI YILDIZ 41......"

Helikopter yerden 1.5 metre yukarda kalacak şekilde havada kaldı ve Gölge 8 Ve Sait aşağı atladılar...

hemen geri havalandık...

Emir makinalı tüfeklerden atışa başlamıştı...

Anıl tüfeği ile nişan alıyor sonrada ateş ediyordu....

bir anda ortalık cehennem yerine dönmüştü.....

Yürüyenler teker teker parçalanıp ortalığa saçılıyordu.....

Emir ve Anıl sürekli Gölge Ve Sait'e yürüyenlerin yerleri hakkında bilgi veriyorlardı....

" Gölge sağında iki tane var.....Sait hemen soluna bak..."

Bütün grubu bertaraf etmemiz çok zamanımızı almadı...

Ilk Haber veren Gölge 8 oldu...

"Mert.....burası temiz....alın bizi buradan....toplayıcı grupla karşı karşıya gelmek istemiyorum...."  

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin