Anıl çantasını sırtına alırken Gölge'ye...
BU KADAR SOĞUKKANLI OLMAK SİZLERE ÖĞRETİLEN BİR ŞEYMİ....YOKSA BAŞKA BİR ŞEYMİ VAR....
ÖLÜLER GENELDE SOĞUK OLUR....BENİM KADAR ÇOK ÖLÜ GÖRSEYDİN....SENDE SOĞUK KANLI OLMAYI BAŞARABİLİRDİN....Gölge 8 etrafı izleyerek konuşuyordu....
Bende sayısız hedefi vurdum....ama senin seviyene ulaşamadım henüz.....
Evet dedi Gölge 8...sayısız ölü görmüşsündür mutlaka.....ama tüfeğin dürbününden ve aranda en az 500 metre varken değil mi ?
Evet dedi Anıl....ben bu yönden hiç düşünmemiştim....
Sonra Gölge 8 sinirli bir şekilde Anıl'ın üzerine doğru koşmaya başladı....
Anıl ne olduğunu daha anlamayadan Gölge 8, Anıl'ın ağzını eliyle komple kapatmıştı....
Anıl Korkmuş gözlerle Gölge 8'e bakıyordu...
Gölge 8 diğer eliyle Anıl'a susmasını işaret etti...
Sonra aynı eliyle arkasını gösterdi.....
Sonrada elini Anıl'ın ağzından çekti...
Birileri geliyordu....
Bir süre aynı şekilde kaldılar....
Adımlar yaklaşıyordu....
Sonra kendilerine doğru hızlı adımlarla yaklaşan 3 kişi gördüler....
Olduğu yerde iyice gizlenmeye çalıştılar....
Anıl tüfeğini yavaşça yere koydu sonrada belindeki Susturucu takılmış Sarsılmaz tabancasını çıkardı...
Namlusunu yavaşça çekti....
Gölge 8 'de belindeki susturuculu 45'liği çıkarttı ve namlusunu yavaşça çekerek mermiyi atım yatağına yerleştirdi....
Adamlar yaklaştığı için seslerini duyabiliyorlardı....telsizden birilerine haber veriyorlardı.
BURADA KİMSE YOKTUR HEWAL.......BİRAZ DAHA İLERİ GİDECEĞİZ.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....