TARTIŞMA.....

60 6 2
                                    

Gölge 8 evin ortasında Mert ve Sait ile tartışıyordu.....

Tartışma alevli ve şiddetliydi....

Seslerini fazla çıkarmamaya çalışıyorlardı ama her an fırtına kopabilirdi....

Bakın ben bu işi yıllardır yapıyorum...sizden öğrenecek değilim.....

Ya abi öyle şey olurmu....nerde gördün....kullandınmı ?....durduk yere ölücez senin yüzünden....

Nasıl öleceksiniz ya....nasıl öleceksiniz....ulan ben.....ben sizin...yaşınız kadar...

Tamam tamam dedi Sait....bizim yaşımız kadar adam öldürdünde....bunun konumuzla ne alakası var.....

Mert sessiz bir şekilde dinliyor arada sadece konuşması gerekirse konuşuyordu....

Sait haklı Gölge....şu duruma bi açıklık getirelim...ARABA YAĞ FİLTRESİNDEN TABANCAYA SUSTURUCU YAPABİLİYORMUSUN....SABAHTAN BERİ BUNU KONUŞMAYA ÇALIŞIYORUZ....

Yapılabiliyor dedi Gölge 8....defalarca gördüm....yapanlarıda gördüm....tabancanın ucunda takılı haldeykende gördüm.....

Tamam göster o zaman dedi Mert....

Ya bi kere dedi Sait....Yağ filtresi dediğin şey şu kadar kocaman bi parça....hadi susturucu niyetine kullandın diyelim....nasıl nişan alıcan...arpacığı falan komple kapatır.....

Göz kararı nişan alıcaksın dedi Gölge 8....

Bi dakika dedi Mert ve yerinden kalktı....vakit gece yarısına doğru ilerliyordu....pencereden dışarı baktı.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin