AKBABA

32 3 0
                                    

1 GÜN SONRA.....

GATA ASKERİ TIP AKADEMİSİ....



Akbaba elindeki dosyaları çok yakından tanıdığı bir genetikçi olan arkadaşına gösteriyordu....

Akbabaya göre çok genç birisiydi bu....

Uzun saçlarını arkadan toplamış birisiydi bu....sakalları şekilli ve gözlerindeki pırıltı çok zeki birisi olduğunu gösteriyordu....

Akbaba adama bakıp....

" NE ANLADIN HULUSİ BU BİLGİLERDEN " diye sordu....

Abi dedi Hulusi...." ABİ BU BİLGİLER....ÇOK KARMAŞIK BİR VİRÜSÜN NEDEN OLACAĞI HASTALIKTAN KORUNMA REÇETESİ GİBİ BİR ŞEY....."

Virüsmü dedi Akbaba...." Ne Virüsü la..Grip virüsü gibimi ?...."

" Sayılır abi " dedi Hulusi...." Yalnız....bu Virüs...direk beyne yerleşmek için kodlanmış.....çok enteresan..."

Neymiş o enteresan olan....Hulusi...bak ben lise terk bir adamım....daha açıklayıcı konuş benimle la....

Özür dilerim abi dedi Hulusi.....

" ABİ BAK ŞİMDİ....VİRÜSLER DOĞADA KENDİ KENDİNE OLUŞMAZLAR.....ÖNCE BİR VİRÜS TİPİ KENDİNİ OLUŞTURUR....BUNLAR ASLINDA ÇOK ZEKİ CANLILARDIR...MESELA BİR SENE GRİP OLURSUN....SONRA AŞI OLURSUN DEĞİLMİ...YADA OLMAZDA KENDİ KENDİNE İYİLEŞTİN DİYELİM....BİR SONRAKİ SENE TEKRAR HASTA OLURSUN...NEDEN...ÇÜNKÜ VİRÜS KENDİ KENDİNE MUTASYON GEÇİRİR...BİR SONRAKİ DARBESİNDE TEKRAR İNSANI YATAĞA SEREBİLİR....BU VİRÜS....ZATEN MUTASYONİK BİR HALDE VAR OLMUŞ....SANIRIM ANTİBİYOTİKLER ETKİSİZ...ÇÜNKÜ HALİ HAZIRDA KORUMALI OLARAK KENDİNİ HAZIRLAMIŞ....VE KONAKÇISININ DİREK OLARAK BEYNİNE SALDIRIYOR....AMA ÖLDÜRMÜYOR...KENDİNİ BURADA VAR EDİP HAYATINA DEVAM EDİYOR...."

Yani dedi Akbaba....

" Yani " dedi Hulusi....

" BU VİRÜS KİME BULAŞIRSA.....ONU ÖLDÜRÜYOR....AMA TIPKI ÖLMEMİŞ HAYATINA DEVAM ETMESİNİ SAĞLIYOR...."

Akbaba dosyayı Hulusiden alıp Behzat'a geri verdi....Durumuda en ince ayrıntısına kadar anlattı...

Behzat dosyayı alıp kimsenin göremeyeceği bir yere kaldırdı....

Hastalık çıktığından beri kimse onun nerede olduğunu bilmedi....

Yıkıntıların içinde Yok Olup gitti Belkide... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin