GÖLGELER

98 7 2
                                    

DİYARBAKIRDA ŞEHRİN ORTASINDAKİ BİR EVİN TERAS KATI....

FULL TEÇHİZATLI 10 KADAR KİŞİ EVİN ORTASINDA BEKLEMEKTEDİR....

SONRA KENDİ ARALARINDA KONUŞMAYA BAŞLARLAR....

ARALARINDAN SADECE BİRİSİ HARİTAYA BAKMAYI AKIL EDEBİLMİŞTİR....

Emrin bu olduğuna eminmisiniz ? Bir elinde kriptolu kağıdı tutarken gözleriyle diğerlerinden cevap bekler gibi bir hali vardı....

Aynı kağıda sahip bir diğer kişi cevap verdi....." Öyle görünüyor..."

Başka bir bilgi yok değil mi ?....yani bu çok saçma değilmi sizcede.....

Neden saçma olsun ki....Emir gayet açık....başkada bir şey yok zaten.....Bölgenin temizlenmesi isteniyor...hepsi bu.....

8 Sen ne Düşünüyorsun ?.......

Hiçbir şey dedi Sekiz.....haritaya bakmaya devam ediyordu....Hiç bir şey düşünmüyorum.....anlamaya çalışyıyorum....

Neyi dedi aralarından birisi.....

Gelin buraya dedi Sekiz...Neyi anlamaya çalışıyorum size göstereyim....

Eline kripto ile şifrelenmiş kağıtlardan birisini aldı ve konuşmaya başladı.....

" Bakın şu an buradayız.....şurası ve şuradan şuraya kadar tamamen temizlememiz isteniyor değil mi?......bakın temizlememiz gereken bu bölge zaten temiz.....bölgede yürüyenlerden başka bir şey yok.....sivil halk zaten yok....virüsten etkilenip öldüler biliyorsunuz....sonrasında da yürüyenlere dönüştüler....elinde levye ile gösterilen bölgeyi 3 kişi rahatlıkla temizleyebilir....Gölge Haber Alma için kriptolu emir yayınlamak hiçte Genel Kurmay'ın yaptığı bir olay değil...Geçmişte bunun bir çok örneğini gördük...bunuda biliyorsunuz....toplayıcı nüfusu şurada ve şu bölgede daha fazla...ama elimizdeki güncel emirde bu bölgeler hakkında hiç bir şey yok....zaten temiz olan yada temizlenmesi 3 saat almayacak bir bölge için kriptolu emir gönderdiler....Kaldı ki sayfa sonundaki rakamlardan anlaşılacağı üzere bu emir sadece bize gönderilmemiş....bakın 13 yazıyor burada...."

Yani dedi Bir diğer asker....

Gölge 8 Konuşmaya devam etti....

" Yani bu şu demek oluyor....GÖLGE HABER ALMA TİMİ resmi olarak buradaki 10 kişi....başka bir haber alma kaynağı kalmadı.....en azından bu iş için......hepimiz adına bir emir kağıdı gönderildi....kafadan 10 kopya bizim için.....bir kopyayı genel kurmay haber alma dairesi kendisi için alır...11 etti....burada geriye açıklayamadığımız iki kopya daha kalıyor.....kim olduğunu bilmiyoruz.....bize söylenmedi...bilen varsa söylesin ama ben bilmiyorum....."

Odadaki herkes kendi elindeki kopya kağıda bakıyordu....herkesin elindeki kağıtta Gruptaki kendi numarası olan sayılar yazıyordu....kendi aralarında birbirlerine bu sayılarla hitap ederlerdi....10 kişiydiler....ve hiçbirinin ismi yoktu....göreve geldiklerindeki ilk emir buydu zaten....adınızı unutun...artık sizin adınız....NUMARANIZ....başkada bir şey yok....

Yıllarca toplumdan , insanlardan uzak....fakat onların güvenliği için çalışmışlardı....ilk kuruldukları zamanlarda çok fazla personeli vardı fakat bu virüs ortaya çıkıpta herkesi öldürdüğü günlerde grup resmi olarak azaltılmış ve geriye bu 10 kişi kalmıştı....10 kişi kalmış bu grubun da ilk görevi buydu....VİRÜSÜ VE ETKİ ALANINI ARAŞTIRMAK.....sonrasına hep beraber bakacaklardı....ama öncelik buydu.....

VİRÜS.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin