SENİNLE KONUŞMAYA GELDİM...

55 6 0
                                    

Odaya giren kişi Buraktı.... ve benim orada saklandığımı en başından beri biliyordu anlaşılan...

Silahını indir la.....arkamdan kafama silah dayanmasından hiç hoşlanmam....dedi..

Silahımı indirdim ve karşısına geçtim...

Neden buradasın...suratımın öteki tarafına mı vurmaya geldin....dedim..

Yok la dedi Burak....Seninle Konuşmaya geldim...

Konuşmaya mı ?....

Evet..

Sadece bir soru soracağım Burak dedim....

Sor la dedi Burak...

Ne oldu Sana dedim.....Böyle değildin sen....Sana neler olduğunu anlatmadan sana hiçbir şey söylemicem...Yemin ederim...

Burak cama doğru ilerledi ve camı açtı...

" Her geçen gün sayıları dahada çoğalıyor.." Dedi...

Dışardan yürüyenlerin anlamsız sesleri geliyordu...

Kimlerin dedim...ama neyden bahsettiğini çok iyi biliyordum....

"Onların" dedi....." karanlık bölgeden yola çıktığımızda bu kadar değillerdi...sanki bir fabrika var ve sürekli olarak üretim yapıyor..."

Sonra seninle çekindiğimiz bir resmi eline aldı ve....

" Seninle son görüştüğümüz günü hatırlıyorsun değilmi.....Tuğrul'un öldüğü gündü...onu toprağa verdiğin gün bizde ordaydık la....Gölge 8 ve Sait'te bizle beraberdi....sizin helikopterin vurulma olayını toplayıcıların üzerine bıraktılar ama aslında durum öyle değildi....bölgeye gönderilirken hepimize birer görev emir kağıdı verildi...hepimize ayrı birer görev....belirlenen vakte kadar açılmaması gerekiyordu ve en üst makamdan gönderilmişti....bizler askeriz....emir kelimesinin anlamını biliyor olmalısın....sizlerde bir emir doğrultusunda içinde insan olan binaları yıktınız...Gölge nin ekip arkadaşlarını yok edende sizdiniz....Gölge 8'in bundan haber var mı ?"

Hayır dedim....Gölge 8 henüz bunu bilmiyor....ve bilmemesi gerekiyor....bizim işimiz değildi.....sende söylüyorsun...Emir aldık ve uyguladık....

Burak beni dinledikten sonra....

" Helikoptere doğru giden roketi gördüm....kesinlikle bir Rpg 7 değildi....Rpg ler atıldıkları doğrultuda fazla sapma yapmazlar....size atılan roket başka bir yerden atıldı ve direk sizin helikopterinize yöneldi....ısı güdümlü bir roketti anlıyormusun la....bu tip bir roketin oradaki or.spu çocuklarının elinde olmasına imkan yok...biri yada birileri bu silahları alıp bu adamlara vermiş....bizde bunun peşine düşmezsek daha neler olacağı hakkında hiç bir fikrimiz yok...."

Burak sana ne oldu....diye sordum....seni bıraktığım gibi değilsin sanki....

Burak bir süre sustu......Senin resmini yerine koydu...

" Karanlık bölgede sadece Toplayıcılara karşı yada yürüyenlere karşı savaşmadık Mert....durum düşündüğünden dahada büyük...başka ülkeler var...başka kişiler....başka düşmanlar....Hayalet timi bölgede başarısız olmadı....BAŞARISIZ OLMASI SAĞLANDI....HEPİMİZİ ORADA ÖLDÜRMEK İSTEDİLER....ORAYA GÖMMEK İSTEDİLER....ARKADAŞLARIM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ÖLDÜLER...GÜNLERCE AÇ BİR ŞEKİLDE YÜRÜDÜK...KUTAYDAN SONRA EN SEVDİĞİM ADAMIN NEREYE GİTTİĞİNİ BİLMİYORUM....BUNDAN SONRA O ADAM KADAR KARŞILIKSIZ GÜVENECEĞİM BİR ADAMLA KARŞILAŞMAYACAĞIM HERALDE....KAFAM ÇOK KARIŞIK....SANKİ İÇİMDE BANA SÜREKLİ KÜFREDEN....SÜREKLİ BENLİĞİMLE KAVGA EDEN BİR BAŞKA ADAM VAR...."

Anlıyorum dedim.....adamın yaşadıkları kolay şeyler değildi anlaşılan....ve durum böyle olunca sanki biraz kayışları koparmıştı....gerçi iyide olmuştu....en azından içinde ne varsa ağzındaydı artık....

Akıncı lideri ile nasıl buluştunuz diye sordum...

Bölgedeki durum iyice kontrolden çıktığı zaman ne ile savaştığımızı anlayamadık....Sercan yüzbaşı ile üsse döndüğümüz zaman oradaki herkesin gittiğini gördük....geriye sadece sizin Akıncı Lideri kalmıştı....Alpereni yani sizin Akıncı Liderini de aldık yanımıza ve yola düştük....önceleri nereyeye gideceğimizi bilmiyorduk...sonra yolda bir aracın yürüyenlere çarparak yoldan çıktğını ve kaza yaptığını gördük.....aracın yanına geldiğimizde yürüyenler içiden sıkışanları canlı canlı kemiriyordu....fakat aracın kasasında kasalarca silah ve cephane vardı....araç toplayıcılara ait bir araçtı...aracın arkasındaki silah kasalarında ANKARA/POLATLI yazıyordu....bizde o saatten sonra nereye gideceğimize karar verdik...silahların gittiği yeri bulursak....kimden geldiğini de bulabiliriz diye düşündük...yardımına....daha doğrusu yardımınıza ihtiyacımız var....sen başarılı bir askersin...Gölge 8 ve Sait'te aynı şekilde la....eğer bu işin peşini bırakırsak Tuğrul boş yere ölmüş olacak....ona ve saan bunu yapanlar daha kimlere yapar Allah bilir....sabaha kadar tekrar düşün....ve o şekilde karar ver...."

Odadan çıktı ve geldiği gibi yukarı çıktı.....

Sabaha kadar uyumadım....

ne yapmalıydım bilmiyorum.....

fakat güneş kendini göstermeye başladığı sırada bavulumu ve üniformamı hazırlamaya başlamıştım.....

Burak doğru söylemişti.....

eğer dedikleri doğru ise senin intikamını alacaktım.....

eğer haklı değilde sadece içindekileri söylüyorsa......

Dert değildi bu sefer başka Tuğrulların ölmesine izin vermeyecektim..... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin