Burak içerden bir tepsi içinde bardaklara çay koyarak getirdi...
Herkese verdikten sonra en son bardağı kendine aldı...." Bu adamın y.rrak kafalı olduğu ve bir b.klar karıştırdığı belli....Özellikle Hulusi'nin çalışmalarını engellemeye çalışması....bence bu bile adamın s.k kafalı olduğunu gösterir...bunların dışında...eğer varsa bir yamuğu....bunu sadece biz farkediyoruz olamaz değil mi ?"
Doğan elindeki bardağı iki eli ile tutuyordu " Ahmet ile depoda yaptığımız kontrollerde elektronik malzemelerde bir eksiklik vardı....bu adam mı alıyor bilemiyorum...gerçi alıp ne yapıyor olabilir ki"
Burak " G.tüne sokuyordur " diyerek kahkaha atarak gülmeye başladı...ortamdaki herkes ona baktığı zaman ise..." Tamam la tamam bir anlığına komik geldi işte...bakmayın öyle " dedi..
Bu seferde Emir Kahkaha atarak gülmeye başladı...herkes ona baktığı zaman Burak araya girdi " Espriden anlayan birileri varmış meğerse aramızda " diyerek Emire göz kırptı....
Ali , Ahmet'in köpeği Gölgenin yanındaydı..." Bir planınız varmı " diye sordu....
Bilemiyorum dedi Gölge 8....yani eğer gece vakti bizi oraya bıraktıktan sonra geri gelip alabilirseniz ve bu sürede helikopterden bizim inmediğimizi fark edecek birileri olmayacaksa...bir planım var aslında....
Nedir dedi Ali....
" Bu adam hangi günler dışarı çıkıyor bu şekilde bilmiyoruz değil mi ?"
Evet dedi Sait..." adamın hangi günler çıktığı konusunda bir bilgimiz yok..."
O zaman şöyle yapıyoruz...Konuşan Anıldı....
" Yıldız 4-1 için sabah görevine çıkacağız...Burada sıkıntı yok...gece devriyesine çıkıldığı zaman güzergah dışına çıkılıp bizi bırakmanız ve sonrasında geri döndüğünüz zaman bizim olmadığımızı belli etmemeniz gerekiyor...."
Peki dedi Kutay....sizi bıkaracakları yeri nasıl tayin edebiliriz ki...Adam her yere gidiyor olabilir...Özellikle ortamın böyle olduğu durumda...elimizde kilometrelerce kare yer var...
Toplayıcıların lideri dedim....
En baştan beri suskun oturan benim ağzımdan böyle bir şey çıkması herkesi şaşırtmıştı....
Efendim dedi Ali... " Ne dedin Patron ? "
Öncelikle dedim Aliye bakarak " Bana bir daha Patron deme "
Ali " Peki patron " dedi.. " Bir daha sana Patron demicem...Patron "
Konuşmaya devam ettim...
" Muhabere arama kurtarmada bize öğretilen bir şey vardı....eğer bir kişiyi bulmak istiyorsanız ve bu kişinin nerede olduğu hakkında bir bilginiz yoksa...ona en yakın kişiyi ortadan kaldırmanız gerekir...ortadan kaldırılan kişinin yanına mutlaka aradığınız adam gelecektir...ve bu sayede eğer ateş üstünlüğü sizde ise adamı orada alt eder..ve eğer imkanınız varsa canlı yakalarsınız....ama o yada bu şekilde o adamın en yakınındaki kişiyi ortadan kaldırmanız şart..."
Adam mantıklı konuşuyor aslında dedi Sait.... Yalnızca aklımda bir tane soru var...özrümü sunarak soruyorum....TOPLAYICILARIN LİDERİNİ NEREDE BULACAĞIZ ?
Onunda cevabını Gölge 8 verdi...
BEN BİLİYORUM....BENİ SADECE YAKINLARINDA BİR YERE BIRAKIRSANIZ...SABAHA ÖLÜSÜNÜ GETİREBİLİRİM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....