Yarın gideceğimiz yer ülke toprakları içersinde bir yer....yani ülkemiz içinde kendi vatandaşlarımızı gene kendi insanlarımızdan koruyacağız...sence de bu biraz garip hissettirmiyor mu ?
Yani evet aslında diye cevap verdi mert....bu düşünce benimde aklımdan birkaç kez geçti buraya gelene kadar ama....bilemiyorum Tuğrul....yıllarca terör ile savaşan bir ülkeyiz...kendi sınırlarımız içinde bile savaştık....hepsi bizimle aynı nüfus cüzdanına sahip kişilerdi...aynı topraklarda yaşadıktan sonra kendi vatandaşlarına zarar vermek isteyen kişilerdi....bilemiyorum....
Bende ondan bahsediyorum işte Mert.....En nihayetinde görev yaptığımız helikopter bir saldırı helikopteri....yani tetiğe bastığımız anda hedefini paramparça edebilecek kabiliyette bir ölüm makinası....daha önce cephede bunu tecrübe etmeyişimiz olmayacağı anlamına gelmez....en nihayetinde o tetiğe basacağız gibime geliyor...
Tuğrul sözlerini bitirdiğinde evden çıt ses çıkmıyordu...sadece dışardan gelen parça parça sesler sızıyordu evin içine o kadar...
O günü eşyalarını toplamakla geçirdiler...
Akşam olduğunda ikisinin de uykusu yoktu aslında ama Mert uyumaları gerektiğini yarın çok uzun bir günün onları beklediğini söylediğinde odalarına çekildiler...
Uyumadan önce Tuğrul son bir kez her gün yaptığı şey yaptı....
HAKKINI HELAL ET MERT....SANA ÇOK ŞEY BORÇLUYUM.....
Mert'te her zamanki cevabını verdi....
HELAL OLSUN KARDEŞİM....BANA KARDEŞ DUYGUSU NEDİR YAŞATTIĞIN İÇİN.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalneSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....